Eu nu vreau decat un sapun bun!

Stiti melodia aceea de la Taxi, „E criza”? Mai precis, ma refer la versurile urmatoare:

„Iubita mea, te retin un pic si eu
Ca ma roade de mult timp si-am vrut sa te-ntreb mereu:
Eu inteleg ca vrei sampon si sapun – ca vreau si eu –
Da’ nu-nteleg ce faci cu atatea creme, pe cuvantul meu!
Ai creme de fata, de maini, de picioare, de zi si de noapte hidratante,
Creme de baie, creme de slabire, creme de masaj cu nu stiu cate plante,
Creme gomaj, creme anti-rid, creme cu aloe vera, creme filmate.
Eu am o singura crema de ras, goala pe jumatate…”

(as fi inserat si un link de pe youtube ca sa ascultati melodia, dar nu erau decat doua variante de „videoclip” si nu mi-au placut imaginile de fundal; dar sunt sigura ca o stiti)

Ei bine, eu zau ca nu am timp de atatea creme.  Eu as fi super multumita sa simplific totul cu un sapun bun, care sa mearga din cap pina in picioare, care sa lase pielea hidratata. Pai cum sa stau eu sa-mi dau cu atatea creme cand avem de mers in parc, de citit, de desenat, de facut baita, biscuiti, sorcova, martisoare, papusele…

Lasă un răspuns

