Sapun cu lapte de ovaz si vanilie

Tot la copii si la piele sensibila m-am gandit si de data asta.

Este un sapunel care miroase discret a vanilie. L-am taiat bucati mai mici, fiind vorba ca se adreseaza copiilor; stiu ca este cam colturos la aspect dar dupa 2-3 spalari se va rotunji si cizela frumusel…si oricum stiu din experienta proprie ca tot mamicile il vor manui mai mult decat piticii. O sa caut sa torn sapunelele astea de copii in niste forme mai prietenoase, de ursuleti de exemplu. Deocamdata nu am astfel de forme si nici nu stiu pe unde sa gasesc.

Ingrediente:

  • ulei de masline, cocos si ulei de ricin organic presat la rece;
  • lapte de ovaz;
  • ulei de galbenele si pastai maruntite de vanilie.

Se poate folosi dupa 25 februarie. Nu faceti ca mine, care deja il folosesc, la o saptamana dupa „manufacturare”🙂

4 thoughts on “Sapun cu lapte de ovaz si vanilie

  1. Asta e primul pe care l-am facut vreodata cu vanilie si ovaz; celalalt mai are cateva uleiuri in plus (de struguri, orez, shea) ca sa-l fac si mai hidratant. Nu mai am de nici unul.
    O sa-l repet pe cel mai hidratant, cu mai multe uleiuri.

    • Buna ziua,

      daca sunteti din BUcuresti ne intalnim si va inmanez produsele. Daca nu, trimit prin posta si impartim cheltuielile de expeditie.
      N-am magazin, produsele sunt facute in serii mici pentru familie, prieteni si prietenii prietenilor.

      Sapun din acesta cu ovaz si vanilie nu mai am. Mai am cateva cu lapte de capra si vanilie. Doriti un sapunel pentru copii?
      Mai vorbim pe e-mail sa ne lamurim exact ce va intereseaza.

Lasă un răspuns

