Idei de cadouri

…mai alesc ca vine luna lui martie. Iata o varianta:

Am incercat sa imbin utilul cu placutul, adica sa pun laolalta cateva sapunuri si sa fac ansamblul sa arate bine folosind materiale putin costisitoare. Eu sunt adepta reciclarii, baietelul meu de 3 ani si jumatate, de exemplu, pune servetelul de hartie folosit la cutia cu resturi de hartie. Da, in casa noastra colectam gunoiul separat si il ducem cu masina la pubele specializate (?)in alt cartier pentru ca noi nu avem asa ceva aproape. Nu suntem sanatosi, nu?

Ideea e ca ma doare cand vad risipa de orice fel. Asa ca n-am aruncat cutiile de carton de la ceaiurile folosite, le-am intors pe dos, le-am captusit cu hartie dintr-asta maro si am pus sapunurile inauntru. N-am nici imprimanta, asa ca am scris frumos de mana etichetele. Am mai adaugat un celofan si o panglica si gata, iacata cosuletul.

Spunea cineva (dar nu mai stiu cine) ce diferenta e, de exemplu, intre brazii impodobiti de Craciun mai demult si cei de astazi. Odinioara brazii erau incarcati de nuci, bomboane, portocale, aveau gust si miros. Acum ei se adreseaza aproape exclusiv vazului, nu fac decat sa iti ia ochii cu beculete si poleiala, dar sunt fazi, goi de continut adevarat. Tare ma tem ca am ajuns sa punem accent mai mare pe ambalaj decat pe continut si in ceea ce priveste cadourile (aici o sa zambeasca prietena mea, Irina).

Idei de cadouri

O sa ma gandesc si la alte variante, poate un pic mai dichisite.

3 thoughts on “Idei de cadouri

  1. zambesc, zambesc, dar asa este! insa daca si ce e inauntru e ales cu grija, sporeste placerea. O sa iti dau share la niste ponturi de materiale convenabile de impachetat.
    Imi plac mult pachetele facute de tine, sunt asa cum trebuie sa fie, nu au nevoie de mai multa dichiseala. Ia sa dau share.🙂

    • Multumesc mult, Ciobo. Asta este unul dintre meritele blogului: ma reconectez cu oamenii cu care nu m-am mai vazut/auzit de secole. Si e minunat, ca unora chiar le simt lipsa rau de tot.
      Facem cumva sa probezi si tu sapunurile.
      Te pup,
      Ligia

Lasă un răspuns

