Sapun hidratant+ cu vanilie

Ingrediente:

  • ulei de masline, cocos, orez, struguri; unt de shea organic, nerafinat ; ulei de ricin presat la rece;
  • lapte de orez;
  • NAOH (care nu se regaseste ca atare in produsul final; ea este responsabila de procesul de saponificare a uleiurilor, in care se elibereaza glicerina naturala);
  • pastai de vanilie maruntite.

Are un parfum delicat, curata bland, nu-ti mai trebuie crema hidratanta dupa spalare.

Dupa 29 februarie poate fi folosit. Eu l-am incercat deja :-)…

2 thoughts on “Sapun hidratant+ cu vanilie

  1. Asta e cel cu vanilie pe care-l vreau, nu?😀 Sau ala era cu ovaz, adica lapte de ovaz, nu? Oricum, l-am ales pt ca are ce-i trebuie pt hidratare, desi toate sunt hidratante, pt miros (cu lavanda, menta, ylang-ylang, pelin etc, nu prea ma-mpac bine :D) si pt ca n-are uleiuri esentiale. Prefer sa ma feresc in continuare de ele, cat alaptez, sa ma feresc pe cat posibil, evident asa cum m-am ferit si in timpul sarcinii. Si pt Clara, le prefer pe cele fara uleiuri esentiale sau „parfum”. D-asta ziceam ca pe cel cu galbenele si lapte de ovaz, poti sa-l lasi asa, fara ursuleti, sa mai adaugi doar untul de shea in compozitia sapunului, daca tot e vorba de „creme de la creme”…😀

  2. Asta, da, intr-adevar.
    OK, pricep. Lavanda sa stii ca e destul de safe chiar si in perioada asta, de-asta ti-am si trimis sa testezi pe acela cu lapte de capra si lavanda. Plus ca mirosul dispare destul de repede dupa folosire, nu ramane pe piele. Dar faci cum stii tu ca iti e mai bine.
    Sper ca astazi sa il repet pe acesta cu ovaz si vanilie; o sa fie gata de folosit intr-o luna.
    Neparfumat si gata uscat il mai am si pe cel cu ulei de musetel, pentru copii mai mari de un an (pentru ca musetelul -cica- poate sa dea alergii, iar eu nu am strecurat foarte bine uleiul si au mai ramas firisoare din acelea din miezul florii in sapun. E acelasi lucru ca cel cu galbenele pe care l-ati folosit, doar ca am pus ulei de musetel cat a incaput🙂. E un sapun foarte relaxant🙂

Lasă un răspuns

