Alte aranjamente-cadou

Daca tot am petrecut intreg week-end-ul asta impachetand la sapunuri si mostre si aranjand cosulete cu sapunuri pentru cadouri hai sa va arat si voua ce-a iesit. Am incercat sa las cat mai mult la vedere din sapun atunci cand le-am ambalat pentru ca, fara falsa modestie, arata bine chiar si asa, „neimbracate”.

Se pot face pachetele cu oricate sapunuri. Unul, doua, sapte, zece.

O sa fac in curand si niste aranjamente pentru martisor si 8 martie si o sa pun fotografii.

Multumesc membrilor familiei ca m-au lasat in pace cu damblaua mea in astea 2 zile si n-au comentat (prea mult🙂 )cand le-am pus pe masa zacusca si alte chestii pe care le-am avut gata facute (ca am fost gospodina asta toamna si mi-am umplut camara cu de toate).

Lasă un răspuns

