Sortimente si arome noi

De-abia le-am scos din forma; inca n-am apucat sa le tai.

La cererea „publicului” am facut unul nou, cu cacao (atat pudra cat si unt de cacao). I-am pus si niste straturi cu vanilie, la interior, deci o sa arate si o sa miroasa ca o prajitura. Cred ca il veti recunoaste usor in poza de mai jos:

Am refacut sapunul cu unt de shea, lapte de ovaz si spirulina de data asta parfumat cu litsea cubeba, care miroase foarte fresh. Mie mi se pare ca miroase a iarba cosita. Mai am si cateva dintr-o serie mai veche cu ulei de lamaie.

Cele aflate in picioare sunt sapunuri cu cafea, ca a fost mare cerere, n-am avut pentru toata lumea care a vrut. Doua calupuri sunt simple, unul are si bucatele de sapun cu vanilie la interior.

Si pentru ca se terminasera si cele cu musetel si galbenele am mai pus de o tura. Le-am lasat de data asta fara parfum (ulei esential),  pentru ca sunt destinate pielii sensibile si copiilor. Dar miros a ceai de plante. Cel putin musetelul se simte foarte bine.

Astazi am sa mai mesteresc si un sapun cu lapte de capra, pentru ca cel din seria veche aproape s-a dus. Si o sa incerc si unul pentru par cu mesteacan, urzica si mult ulei de ricin.

Dupa ce ma linistesc cu facutul o sa le iau pe fiecare pe rand si o sa le pozez, postez, insir ingredientele si explic virtutile.

Ridic ochii din calculator si vad ca Ioana cea mica nu a folosit olita…ci locul de linga… Sa fie cu noroc, ce sa mai zic :-)???Si nici gand sa adoarma, sa ma apuc si eu de treaba🙂

Mi s-a zis sa nu mai dau atatea detalii si sa fiu mai sobra dar nu pot. E blogul meu (= jurnalul meu) iar cand scriu va am pe voi in minte, prietenii mei. Care ma stiti cum sunt.

Hai, Ioana, sa citim o poveste…

2 thoughts on “Sortimente si arome noi

  1. mie imi place f mult blogul, e chiar foarte profesional – cu multe detalii tehnice, dar si picanterii personale amuzante. asta e reteta carismaticilor🙂
    sa nu ma uiti cu 10 martisoare + 5 pt copii!!

Lasă un răspuns

