Floricele de primavara

N-am mai postat de mult timp. Am fost ocupata, ca toata lumea. Iata ce-am mai mesterit (incep cu floricelele de primavara:-)):

Sapun cu lapte de capra si ylang-ylang

Sapun cu lapte de capra si ylang-ylang

Sapun cu lapte de capra si roinita

Sapun cu lapte de capra si roinita. Pacat ca nu puteti simti prin ecran cat de bine miroase🙂

Sapun cu lapte de capra, lavanda si lamaie

Sapun cu lapte de capra, lavanda si lamaie

Sapun cu ovaz, menta si cafea

Sapun cu ovaz, menta si cafea

Sampon solid cu rozmarin, ricin si tea tree (pentru par cu tendinta de ingrasare si matreata)

Sampon solid cu rozmarin, ricin si tea tree (pentru par cu tendinta de ingrasare si matreata)

Ursuleti cu muuult ulei de galbenele si ovaz

Ursuleti cu muuult ulei de galbenele si ovaz

Sampon cu urzica, ricin si busuioc (bun pentru par normal, pentru tratarea/prevenirea matretii si intarirea firului de par)

Sampon cu urzica, ricin si busuioc (bun pentru par normal, pentru tratarea/prevenirea matretii si intarirea firului de par)

Sapun cu unt de shea, ovaz si fenicul

Sapun cu unt de shea, ovaz si fenicul

6 thoughts on “Floricele de primavara

  1. Vreau si eu! De Pasti facem cadouri la familion, avem nevoie si de arome masculine, pls nu ii uita pe tati cumnati etc.
    Multumim!🙂

    • Gata, patchouli si cedru scrie pe mine azi dupa ce s-or culca astia mici si pot sa misc si eu in front. Mi-a trecut prin cap sa fac chiar sapun de ras (bine, sotul meu foloseste deja orice sapunbun ii vine la mana ca si sapun de ras si e foarte multumit). Oare or folosi?

  2. Tare bine arata sapunelele cu floricele🙂
    Referitor la sapunul-sampon, trebuie schimbata putin reteta sau folosesti cam tot aceleasi uleiuri( eu inca nu am facut sapun pt par , ma bate gandul🙂
    Natalia

  3. Multumesc. Ale tale chiar arata fara cusur. Daca as avea mai mult timp si tihna ar iesi si ale mele mult mai bine. Dar astia mici ai mei sunt inca mici…si bunci sau rude n-avem pe-aproape sa mai profitam si noi de vreun ragaz…
    Legat de sampon, pe astea din poza de aici le-am incercat si-mi plac. E clar ca pot fi facute si mai bune. Si da, inca n-am experimentat cu uleiuri de neem, argan, macadamia, etc. M-a prins microbul sapunaritului asa, mai puternic, de la inceputul anului. Ca pina atunci faceam doar un fel de sapun de Castilia.

Lasă un răspuns

