Micul Berzelius :-)

Cred ca am dat in mintea copiilor (vorba aia, poate s-a luat, doar am doi pitici). Cred ca nici baietelul meu nu s-a bucurat atat de o masinuta noua, pe cat m-am bucurat eu de paharelele Berzelius, spatule, mini-teluri, pipete si alte minuni cu care sa pot face creme, stick-uri si cate si mai cate lucruri bune.  M-am apucat pentru inceput de un stick antiperspirant cu ulei esential de rozmarin, lavanda si tea trea. Celelalte ingrediente sunt untul de shea, ceara de Carnauba (este o ceară naturală obţinută din frunzele palmierului Copernica Cerifera, ce creste in Brazilia) si ulei de galbenele preparat de mine.

Cam asa arata dupa ce s-au topit la bain-Marie ingredientele:

In acest moment miroase atat de bine a galbenele….Curat, bland, a soare.

Dupa ce se mai racoreste compozitia urmeaza sa adaug uleiurile esentiale, care or sa impiedice dezvoltarea germenilor si bacteriilor si implicit a mirosurilor urate.

Cam asa arata dupa ce am turnat totul in recipientul pentru stick:

Ramane sa se intareasca si maine e deja gata de folosit.

Va tin la curent legat de cum se comporta.

One thought on “Micul Berzelius :-)

Lasă un răspuns

