Produse

Sapun natural cu ovaz si musetel
Pentru copii, piele sensibila, ingrijirea tenului

Stick-uri hidratante pentru buze cu vanilie/caise

Sapun natural cu ovaz si galbenele
Pentru copii, piele sensibila, ingrijirea tenului

Deodorant antiperspirant personalizabil (diverse arome)

Deodorant antiperspirant personalizabil (diverse arome)

Ursulet cu ovaz si galbenele
Pentru copii

Sapun natural cu ovaz, busuioc si sanziene
Pentru piele sensibila si normala

Sapun cu unt de shea, ovaz si fenicul
Purifiant, pentru piele cu probleme/tendinte de ingrasare
Indisponibil

I

Sapun cu ovaz, unt de shea si litsea cubeba.
Fresh, hidratant, usor astringent, pentru ten mixt, impur

Sampon cu rozmarin, argila, ulei de neem si ylang-ylang
Regenerant. Pentru toate tipurile de par

Sapun cu pelin si busuioc
Pentru protejarea pielii/tratarea afectiunilor pielii (fungi, matreata, etc)

Sapun cu lapte de capra si citronella
Pentru piele matura, hidratant

Sapun cu lapte de capra si roinita
Hidratant, relaxant, fresh

Sapun cu lapte de capra si menta
Tonifiant, hidratant

Sapun natural cu lapte de capra si patchouli
Echilibreaza tenul gras/acneic, combate aparitia ridurilor, revigorant

Sapun cu lapte de capra si vanilie
Hidratant, tonic

Sapun cu lapte de capra si lavanda
Hidratant, relaxant, pentru toate tipurile de piele

Sapun exfoliant cu musetel si tarate de ovaz
Pentru o exfoliere blanda dar eficienta

Sapun natural cu lapte de capra, menta, vanilie si mac
Exfoliaza, hidrateaza, tonifiaza

Sapun cu migdale si cacao
Foarte emolient, usor exfoliant

Sapun cu pudra si unt de cacao
Foarte emolient, de ajutor in prevenirea/tratarea vergeturilor

17 thoughts on “Produse

  1. Cat de harnica poti sa fi !!!🙂
    Felicitari pentru cele mai recente produse, par a fi de exceptie.

    Fotografiile sunt grozave, cea cu sapunurile verzi mai ales, luminozitatea este foarte buna, si cea cu cana de lapte, ma rog, spre sfarsit sunt mai luminoase🙂 Asta legat de prezentare, sapunurile sunt … sa le mananci nu alta🙂

    Din punctul meu de vedere nu este nevoie sa te stresezi legat de aspecte estetice, este foarte frumos tot ce-ti iese din maini (cu siguranta si foarte bun calitativ) si nu are nevoie de pampoane si sclipiciuri, mie personal imi place mai mult imaginea asta de „Farmacie”🙂

  2. Am vrut sa fac un pic de ordine in harababura asta de blog, sper sa fi reusit, cat de cat. Din pacate, dupa multe ore de noapte in care incercam, cu ochii impaienjeniti de somn, sa mai schimb cate ceva la aspect-ul blogului, mi-am dat si eu seama ca mi-am ales o tema de WordPress care nu „suporta” multe chestii. Mi-a placut ca era simpla, dar uite ca acuma nu pot sa-mi adaug un blogroll sau sa creez mai multe pagini. Am incercat sa o schimb cu una mai generoasa in optiuni, dar trebuia recalibrat tot, pozele erau labartate, subtiate…Sau o fi nestiinta mea.
    Oricum, bine ca am terminat, ca nu mi-a fost usor sa creez post-ul asta cu produse. Pina am facut pozele…cu toata circoteca de rigoare…pina am scris despre fiecare sapun cate ceva…Mi-e mult mai drag sa fac sapunurile. Acuma pot sa ma ocup in liniste🙂
    Azi am in plan sapun cu sare🙂

    • Pielea noastra zice ca-i misto🙂
      Si pleata la fel🙂
      Si am desfacut sapunurile din tziple, conform indicatiei, si … acum am si sapunuri si odorizante de camere :))

      Asa … si te bagi in bucatarie, sa mai faci😀

  3. Am inceput sapunul cu vanilie pe care mi l-ai dat in iunie… nu mi se pare ca miroase f tare a vanilie, deci cred ca e ok si pt Clara ( adica nu cred c-o deranjeaza aroma)🙂

  4. Si eu cred ca e in regula; nu va pun sa incercati decat ce cred eu ca e OK pentru voi; poate c-oi gresi, dar intentia e totdeauna buna si in concordanta cu teoria pe care-o cunosc pina la momentul respectiv…din punctul meu de vedere cred era OK si cel cu lapte de capra si lavanda pentru tine…sau l-ai pasat sotului?:-)

  5. Draga doamna, sapunasele au aterizat cu succes la Viena, asteptam cu maxim interes reactia! imi pare rau ca nu am apucat sa fac o poza, ca le-am pus in cosulet, le-am tras o traducere pe care am ascuns-o la vedere sub eticheta ta, si le-am adaugat doua fire de levantica si doua galbenele.

  6. Ei, la sampoane, m-am pierdut. Stiu ca data trecuta le-am avut pe cel cu neem si imca unul. E, ala al doilea nu mai stiu de care e si ala e cel care, se pare ca m-a ajutat mai mult cu cojile aparute pe pielea capului, chiar in fata😀
    Stiu sigur ca avea urzica, dar parca nu era atat de inchis la culoare ca cel cu urzica, busuioc si ricin. Arata mai mult ca cel cu busuioc si pelin, dar tin minte ca n-avea pelin. O fi fost cel cu urzica si patchouli?… Tu mai stii?😀

    • Daca era mai bejuliu (si mai moale) atunci era urzica si patchouli. Cealalta varianta posibila, dar iese din calcul pentru ca avea aceeasi culoare ca si cel cu rozmarin si neem ar fi samponul cu nuc, menta si patchouli.

      • N-avea cum sa fie cel cu nuc pt ca l-ai facut dupa ce ne-am intalnit in parcul Carol. Si sigur avea urzica si era mai deschis decat cel cu neem. Probabil ca era cu urzica si patchouli :))

      • N-am nimerit samponul… :)) Mi-am dat seama de cand i-am vazut culoarea inchisa :)) Dar cum abia acum descopar sampoanele solide, nu ca n-as fi stiu de existenta lor, sunt dispusa sa le incerc pe toate😀 Iar sotul e incantat de el!😉

  7. Voiam sa mai zic si de sapunul cu lapte de capra si patchouli ca este cremos si frumos mirositor, il folosesc acum si imi place foarte mult.

Lasă un răspuns

