Sapun natural cu muuulte galbenele

L-am facut cu gandul la copii, mamici, persoane cu pielea sensibila, dar poate fi folosit de catre oricine. Bun si pentru ingrijirea tenului. Cu siguranta cei care „sunt fani” ai lucrurilor simple, naturale il vor aprecia. Nu este parfumat iar uleiurile utilizate sunt putine si sigure de folosit pentru oricine, tocmai pentru a rezulta ceva cat mai putin alergen. Am pus foarte multe galbenele iar aroma lor blanda razbate din sapun.

Sapunul este unul „gras”. Am lasat o marja de uleiuri nesaponificate destul de mare, deci sapunul este cat se poate de bland si emolient. Sa stiti insa ca se va topi cu mai mare rapiditate decat celelalte sapunuri; si, mai ales, asezati-l la baie pe un suport care sa permita scurgerea apei; daca nu aveti, improvizati: puteti folosi un cub de lego, cu bumbii in sus, de exemplu.

Ingrediente:

  • macerat uleios de galbenele, saponificat (maceratul este cu ulei de masline); ulei saponificat de cocos;
  • lapte de ovaz;

8 thoughts on “Sapun natural cu muuulte galbenele

  1. Pingback: Ursuleti cu galbenele pentru copii | Sapun bun

    • Mai am; e foarte uscat, ceea ce e foarte bine, ca e facut daca nu ma insel prin martie (o sa ma uit in catastif, sa vad exact data). A capatat si un fel de „patina”: are cateva puncte maronii la exterior capatate pe parcursul uscarii; sunt inofensive, asa se intampla la sapunurile cu mult ulei de masline; sapunul miroase bine, a sapun, este OK. Asa se intampla si la case mai mari, la sapunurile de Alep, de exemplu.
      Deci eu ti-am spus la ce sa te astepti; daca ai dubii, poti alege altceva. Nu stiu daca ti-am pus mostra din cel cu tei pentru copii, care mie-mi place foarte mult. Sau cel cu petale de galbenele.

Lasă un răspuns

