Before and after children

Stiti gluma aceea care circula printre parinti, apropo de abrevierea B.C.? Ca de fapt B.C. inseamna „before children”. Ca sunt doua ere cu totul diferite, ca „before children” faceai si dregeai si dupa aia nu mai poti, dom’le…e greu cu copii, dom’le…nu zic ca nu ai satisfactii, dar totusi e greu, dom’le…

Ei, uite, eu vreau sa va spun ca mai sunt si parinti inspirati, tenace, normali pina la urma. Mie una mi-a fost rusine pentru pentru lamentarile care mai imi ies din gura uneori, pentru comoditate, lipsa de curaj de a iesi din rutina atunci cand am citit povestea Andreei care a urcat cu copiii pe munte. Sa ne intelegem: e vorba de o fetita de 4 ani si 4 luni si de un baietel de 2 ani si jumatate care au urcat pe picioarele lor tot drumul de aproape 5 ore, care au dormit in cort, au privit stele adevarate printre brazi si nu „Twinkle, twinkle, little star” pe youtube, inainte de culcare. Iacata-i:

Cititi si va minunati!

Mie una mi s-a facut pofta de scos cortul de la naftalina…oho, n-am mai fost cu cortul din luna de miere…

Iti spun sincer, Andreea: ispravile voastre la munte m-au lasat cu gura cascata. Mult mai mult decat „oda” nemeritata, dedicata de tine mie si sapunurilor mele, pentru care iti multumesc inca o data.

Acuma spuneti si voi, dragii mei: pentru cati nu trece ziua cu dus la gradinita, adus de la gradinita, cati nu ii abandonam la desene in timp ce noi facem te miri ce treaba importanta si uitam sa comunicam cu adevarat cu cel mic? Cati nu aruncam cate-un raspuns in doi peri copilului care vine sa ne ia la joaca din fata calculatorului, de la importantul de Facebook si ne zapaceste cu intrebarile lui? Nu-i asa ca si voi simtiti o vina continua ca amanam sa fim parintii care am vrea sa fim, ca ne spunem tot timpul: „mai fac si treaba asta si gata” si nutrim speranta ca de maine va fi altfel.

Dar daca nu facem nimic altfel cum sa fie altfel?

NU?

One thought on “Before and after children

  1. Hihihihi … ce ne mai pupacim noi doua, virtual, in vazul intregii blogosfere!😀

    Ma bucur ca ti-a placut povestea cu cocotatul, nu o facem nici noi chiar in fiecare zi🙂
    Sincer si pe mine m-a surprins foarte placut comportamentul copiiilor, ma asteptam sa fie mai greu, si fizic si psihic🙂

    A fost de maxim ajutor si faptul ca a fost si soacra cu noi (plimbareata experta-vezi ce i-am raspuns lui coco la postul cu „Away”).

    Si apropo de soacra, eu nu prea apar in poze, eram cu obectu-n mana, cum s-ar zice, cea in bej, cu rucsacul cu Adidas, este ea, eu aveam un rucsac mai mare si … sunt ceva mai subtirica😀

Lasă un răspuns

