Produse

Sampon cu nuc si patchouli

Sapun natural cu miere, tei si exfoliant vegetal din samburi de caise
Pentru toate tipurile de piele, inclusiv cea sensibila
Exista si in varianta pentru copii, neparfumata, fara particule exfoliante

Sapun natural cu struguri rosii
Nutritiv, usor exfoliant, pentru toate tipurile de piele
Cosulet cadou

Cosulet cadou

Cosulet cadou

Deodorant antiperspirant cu unt de shea si bicarbonat de sodiu

Crema pentru calcaie

Sapun natural cu lapte de capra, miere si propolis
Bun pentru orice varsta si orice tip de piele

Sampon cu urzica si patchouli
Pentru toate tipurile de par

Sapun cu lapte de capra si frankincense
Hidratant, pentru piele sensibila, uscata, matura. Trateaza furunculoza

Pasta de dinti
Ingredientele sunt potrivite si pentru copii

Sapun natural cu castravete, argila si verbina
Pentru igiena zilnica a tenului gras, acneic, mixt. Purifica si echilibreaza secretia de sebuum

Sapun natural cu morcov, argile si ylang-ylang
Pentru ten sensibil, uscat, matur

Sapun natural cu menta si cafea
Exfoliant, tonic, dezodorizant (indeparteaza mirosul de peste, ceapa, etc. de pe maini)

Cosulet cadou

Sapun natural cu lapte de capra, ulei esential si seminte de lavanda
Exfoliant, pentru toate tipurile de piele

Sapun natural cu lapte de capra si petale de galbenele
Bun pentru orice varsta si orice tip de piele. Hidratant, cicatrizant, protector, calmant

Crema pentru zona scutecului

9 thoughts on “Produse

  1. Mai vrem si o crema pt fundulet – var a II-a.
    Apropo: nu stiu de ce-ai zis de asta fara lanolina ca e mai fluida decat cealalta, pt ca nu e. Asta mi s-a parut chiar untoasa (pt cine e interesat de mirosuri – miroase f bine) fata de cea cu lanolina care mi s-a parut mai „cremoso” :)) Sau daca mai stii cum erau iaurturile Danone cu fructe (sper sa nu gresesc cu exemplul pt consistenta pt ca a trecut ceva timp de cand n-am mai mancat astfel de chestii :))

    • Jur pe onoarea mea ca n-am mancat Danonino niciodata🙂
      S-a facut, varianta a doua. Cel mai mic recipient pe care il am acum e de 50 ml. Daca vrei mai putina las borcanul mai gol. Apropo, poti sa-mi trimiti recipientele tale, daca vrei, si ti le reumplu pentru data viitoare. Asta ca sa fim cat se poate de ecologice.
      Incep si le prepar si ne auzim la telefon pentru intalnire?

      • A, chiar! La asta cu reumplere nu m-am gandit😀 Eu, oricum le duceam la reciclare. E valabil si pt deodorant, nu? Faza e ca nu sunt chiar goale recipientele…

  2. Da, e valabil si pentru deodorant. Se poate desface din toate oscioarele si spala bine cu apa calda, apoi steriliza cu alcool. Nu-i nici foarte ieftin recipientul pentru deodorant solid, e 4 lei si ceva…plus ca nu mai irosim plasticele inutil.
    Poti sa mi-l trimiti asa daca vrei si-l rezolv eu🙂. Si ti-l reumplu pentru data viitoare, scazand costul recipientului

  3. In sfarsit ne-am gasit sampoanele! (fiecare, altul, evident :D). Adi ramane fidel celui cu urzica si patchouli, iar eu m-am imprietenit cu cel cu nuc😉
    Ma-mpac bine si cu sapunul cu tei si miere. Cel putin, pana acum, fata mea n-are nimic de comentat🙂 Multumim!
    Sampoanele insa, se duc repede, asa ca, trebuie sa ne vedem intr-un viitor apropiat😀 Si crema pt Clara se termina😀

    • OK. La samponul cu nuc stau mai bine cu stocul. Pe cel cu urzica trebuie sa-l refac, dar mai am cateva bucati. M-au tinut virusii din treaba…
      Acum am borcanel dintr-ala „cremos” pentru unguentul Clarei. O sa fiu foarte atenta si o sa notez exact cantitatile. Pentru ca am impresia ca la varianta care ti-a placut tie cel mai mult am scazut putin cantitatea de oxid de zinc fata de reteta „cu cocoloase”, dar n-am scris. Mi-am tot batut capul sa-mi dau seama care e explicatia.

Lasă un răspuns

