Sapun cu sare de Himalaya

Am nevoie iarasi de ajutorul, parerile si sfaturile voastre. As vrea sa stiu daca sapunul cu sare de Himalaya pe care vi-l prezint mai jos va place si ce ar mai trebui imbunatatit din punctul vostru de vedere. Ingrediele pe care le-am folosit au fost alese astfel incat sa rezulte un sapun exfoliant si detoxifiant pentru pielea normala/cu tendinte de ingrasare, care sa asigure un masaj eficient si revigorant asupra pielii cu celulita si nu numai.

Ofer cate o bucata primelor cinci persoane care imi vor scrie pe blog ca sunt interesate sa il probeze.

Nu face foarte multa spuma, din cauza sarii, dar ia cu dansul toate celulele moarte.

Ingredientele sunt dupa cum urmeaza:

  • uleiuri saponificate de masline si cocos;
  • sare de Himalaya;
  • suc de castravete;
  • ulei esential de bergamota, potrivit tenurilor acneice, seboreice, mixte/grase, tenurilor terne si devitalizate.

Combinatia de sare, suc de castravete si bergamota au facut ca, per ansamblu, sapunul sa miroasa cumva a citrica cu ceva note de piper verde. Un miros fresh, tonic, in orice caz.

Mai am de lucru si la aspectul sapunului. Are cam o treime din compozitie sare, de aceea este foarte friabil, deci nu usor de taiat si asta explica aspectul usor zdrentuit.

Este gata de folosit La inceputul lui septembrie.

Va astept cu drag sa imi scrieti!

Ligia.

12 thoughts on “Sapun cu sare de Himalaya

  1. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEU😀
    Stai sa vad ce trebuia sa comntez!😀

    Mi se pare perfect sapunul asta (ma rog, 90% din ce faci tu mi se pare asa), dar chiar mi se pare ca ar avea cam tot ce-mi trebuie mie, „cu tendinte de ingrasare”, de celulita&stuff nu mai zic, ca mi-e rusine🙂
    Deci astept!

    Dau pe mail sa discutam si de vit E si despre deodorant (parca mai era ceva!)

    Ma duc sa fac o poza si-ti trimit o dedicatiune🙂 cred ca azi fac zi speciala de dedicatiuni😀

    • Uai … ce de intrebari ametitoare😀

      Cu castravetele cred ca s-a rezolvat, daca are si asta castravete, cred ca impacam si rata si varza (pardon, parca era altfel! inca vin cu balele curgand de la coco (http://krmenslife.blogspot.ro/2012/08/ziua-marinei-militare.html) si ospatul ei cu rate si verze🙂 )

      Deodorantul … am doua posibile recipiente pt lichid, cred. Pot sa ti le trimit sa mi le umpli, ca sa fim fete reciclabile🙂
      Serios acum … nu stiu daca lichid sau solid … nu am neaparat preferinte ca mod de utilizare, ce ti-e mai usor de facut si contine cele mai putine … („prostii” nu pot sa spun, ca nu e cazul) lucruri care sa incurce, comparativ.

      Despre aroma … o sa caut sa miros ultimele doua variante (ca lavanda stiu sigur cum miroase) si iti spun in curand🙂

      Clar ma dau si pe de-astea🙂

      • Roinita miroase fresh, ca sapunul ala pe care l-ati avut la mare, verde cu insertii roz. Poate folosi si sotul, daca vrei sa impusti 2 iepuri
        Ylang-ylang-ul miroase mai dulce-oriental, nu prea merge si la barbati
        Eu explic de fiecare data ca ala solid trebuie un pic masat-intins cu degetele (sunt persoane care zic ca nu e nevoie) si te tine garantat toata ziua. Cel lichid e mai usor de aplicat si sunt vreo 2 persoane (foarte active) care mi-au zis ca le-ar trebui ceva mai eficient; nu trebuie sa dai mult cu niciunul, ci doar o aplicare usoara, e suficient. In cazul asta mult chiar nu e bun
        In afara de astea 2 persoane active si o persoana care n-a fost multumita de modul de aplicare al celui solid am avut numai feed-back-uri pozitive.
        Alege, deci, tu🙂

  2. Pingback: Produse | Sapun bun

  3. Ce SF suna frankincense-ul ala :)))
    Recunosc ca nu am auzit de el pana acum, cred ca miroase tare bine, daca e din familie cu mirt-ul🙂
    Grozav de frumoase sunt pozele, toate!

  4. Chiar in acea seara (special am amanat spalatul :))…si eu si sotul l-am incercat.
    Sa incep cu inceputul:
    1. Mi-a placut intoarcerea la origini, daca pot spune asa…plimbatul sapunului pe cap si pe par imi aduce aminte de copilarie;
    2. Masaj;
    3. Mirosul curat, proaspat (chiar daca m-am clatit cu otet, parul nu imi miroase a otet);
    4. N-am matreata si e stralucitor si cu textura faina;
    5. L-am descurcat foarte usor (cand era uscat, nu ma aventurez la pieptanarea parului ud).
    6. Placerea imensa de a sapuni pe cineva…
    of, tre’ sa recunosc…sunt o reduta cucerita:)))

    • Multumesc mult, foarte frumos ai scris.
      Eu fac 13-14 pina primesc feed-back de la cei care incearca sapunurile mele. Cateodata aproape ca imi doresc sa spuna ceva de rau decat sa nu spuna nimic.
      Iar cand vine cate cineva cu vorbe atat de frumoase…nu poti sa iti imaginezi ce multumire simt🙂

  5. Multumesc pt oportunitatea de a proba un sapun de-al tau, cred ca mai multe pot spune despre el cand il voi testa. Ce stiu insa este ca am un ten normal spre gras, insotit de o usoara acnee, cred ca ingredientele folosite in acest sapun sunt potrivite si pt. mine .

Lasă un răspuns

