Ganduri si cifre

Acu’ vreo doua seri, dupa ce-am mancat tort si ne-am veselit cu copii si musafiri de Sfantul Alexandru, imi picara ochii pe blog si-am vazut ca era la a 10 013-a vizita. Pentru un site serios, scortos si pus pe facut profit stiu ca asta e mizilic si praf in ochi, e un numar infim de vizitari. Dar pentru mine,  care abia de 7 luni m-am apucat de blogarit si fac poze cu aparat de imprumut (mersi, Alexandra! :-)) si scriu cu copiii in carca (inclusiv acum), somata sa pun desene, zau ca e ceva!…

Pe-aici a ajuns sa citeasca si cel care cautase pe google „celulita cum scap de ea?”, si „retete de sapun” si „mi-a iesit sapunul moale ce fac?”. In general intra oameni interesati de sapunurile naturale. Dar, cel mai mult il iubesc pe cel sau cea care intra de zile bune cu termenul  „sapun cumsecade”. Omul a prins esenta filosofie mele🙂 sapunaristice. Nici nu-mi spune cine esti, vei fi mereu invaluit de simpatia mea:-)

De prietenii pe care mi i-am facut via blog nici nu mai zic. Si de cat de bine se pricep ei sa-mi sufle in panze…

Am ajuns sa ma intind pe mai multe subiecte, fara prea multa disciplina, scriu ca intr-un jurnal. Stiu ca blogul e varza si e greu de cautat prin el, stiu ca pozele sunt naspa. Odata chiar mi-a venit ideea, ca sa rad un pic de tendinta asta generala de a ne lauda  pe FB si bloguri cu pozele perfecte de prin concedii, nunti, diverse imprejurari, decupate astfel incat sa aratam al naibii de interesanti, sa pun pozele mele frumoase si decupate alaturi de poza reala, in context. Cum ar veni treaba – sa pun o poza cu sapunuri stralucind in soare, presarate cu petale de flori, linga aceeasi poza cu sapunuri, dar fara sa se fi taiat de data asta marginile, astfel incat se vad in fundal 2 copii care se chelfanesc…sau ceva oale murdare…sau un talmes-balmes de jucarii… In ziua de azi imaginea obiectului a ajuns sa fie mai apetisanta decat obiectul in sine. Stiti reclamele acelea video la ciocolata? Cu ciocolata topita, curgand in valuri? Va ganditi ca e chiar ciocolata care curge, nu? Ce poate fi mai apetisant ca ciocolata? Ei nu, aflati ca ce ne face sa inghitim in sec e de fapt un fel de vopsea, o chestie studiata sa fie mai „apealling” decat insasi ciocolata. Sunt oameni care traiesc din asta, nu stiu cum se numeste profesia lor, un fel de food stylists dar chimisti la baza. Orice numai sa ne faca sa bagam in gura.

Mi-e dor de firesc si de sinceritate.

Stiu ca internetul asta scurteaza distante si ne permite sa fim incredibil de aproape fata de oameni aflati la mare distanta. Dar, pe de alta parte, ne poate si indeparta teribil de oamenii de aproape.

Sper ca la ora asta sunteti cu cineva drag alaturi, facand lucruri care conteaza. Si care nu se cuantifica.

One thought on “Ganduri si cifre

  1. HA! M-ai „luat” la numar de vizite!😀 Ai vazut ca m-am laudat si eu zilele trecute …🙂
    Bravo tie, las’ ca meriti!

    Copiii mei se aud chiraind prin camera lor acum, pare ceva constructiv, sper😀 Deci nu sunt chiar in carca mea, unul din rarele momente :)))
    (Ba pardon, tocmai au venit cu pijamalele innodate, zambind pe sub mustati ca s-au incurcat si sa-i imbrac eu. Le-am spus ca iti scriu tie si mi-au cerut cutia cu sapunuri, sa se mai uite la ele, le tot bibilesc de 10 min🙂 )
    Iti vine si tie vremea, de acum ar trebui sa se mai usureze putin situatia, in privinta copiiilor,

    Blogul nu e varza, mie imi place mult, e simplu si „curat”, iar partea de jurnal imi place si mai si🙂
    Poti sa pui sa afiseze un nr mai mare de posturi la „articole recente”, si eventual sa vezi daca ai optiunea aia care iti/ne afiseaza articolele cu numar mare de vizualizari, in functie de popularitate, mie imi place chestia asta, cand intru pe un site recent descoperit.
    Si sa-i dai una dupa ceafa, sa nu ma mai saboteze la postat comentarii!😀
    Si pozele imi plac, iti ies din ce in ce mai bine!

    Stiu ca e nedrept ca ambalajul sau contextul poate sa faca diferenta, in loc sa fie pus accentul pe produs in sine … astia suntem, putini poposesc sa cerceteze mai departe de „ambalaj”, din pacate.
    Eu consider ca mi-a facut tare bine auto-privarea de TV din ultimii ani, ma consider mult mai putin manipulabila🙂 Si ai vazut ca la comenzi, eu sunt prima care iti spune ca nu ma intereseaza aspectul/consitenta/forma/mirosul, doar sa faca treaba si atat, fara smacsuri puse de chichi🙂

    Cu restul … suflam in continuare, ca faci treaba buna🙂

    Nu stiu ce faci tu la ora asta, sper ca esti bine! eu iti urmez sfatul, si ma duc la citit povesti🙂

    Drag,
    A.

Lasă un răspuns

