Sapun cu tei

A fost foarte apreciat, asa ca l-am refacut. Precedentul a disparut din ladite intr-o mare viteza.

Am simtit ca o sa iasa un sapun pe cinste inca de cand amestecam ingredientele si totul era „o mare budinca”. Toate substantele acelea mucilaginoase continute de tei conferisera compozitiei o finete aparte.

Sapunul cu tei are efecte calmante, este excelent pentru copii. Vor dormi dusi dupa baita. Varianta dedicata piticilor nu contine nici un fel de ulei esential, dar sapunul are un miros foarte placut, dulceag. Asa arata proaspat taiat, la 3 zile de la „fabricare”:

Aspectul se va modifica in timp; frumosul chenar inchis la culoare va disparea, va arata precum bucatica mica din stanga sus, singura pe care o mai am din seria precedenta. In momentul de fata miroase incredibil de puternic a ceai de tei.

Variantei pentru adulti i-am adaugat ulei esential de roinita si exfoliant vegetal din samburi de caise. Exfoliantul acesta este bland, particulele sunt de granulatie omogena, necolturoase. Personal, acesta imi place cel mai mult dintre toate sapunurile exfoliante pe care le-am facut.  Dar, ma rog, eu nu sunt adepta exfolierii „fara mila”, nu m-as duce in ruptul capului la vreun salon ca sa ma invineteasca cu masajul anticelulitic vreo cosmeticiana :-)…

Teiul imprumuta sapunului puterea sa de calmare a tenului iritat; este, de asemenea un tonic excelent, bun deopotriva si pentru combaterea ridurilor.

Vor fi uscate suficient si gata de folosit pe la sfarsitul lunii.

Si-acum am plecat la piata, sa caut catina pentru nectarul vitaminos.

O saptamana buna tuturor!

One thought on “Sapun cu tei

Lasă un răspuns

