Solutie antimicrobiana pentru maini

Cu familia lovita in plin de virusi, toata lumea (in afara de mine :-)) cu febra, nas infundat, tuse si alte treburi de sezon m-am hotarat sa fac pe naiba in zece si sa tai si asta de pe lista: solutia antimicrobiana pentru maini. De tinut in geanta si de folosit oriunde: la locul de joaca, la supermarket, la cabinetul medical, you name it. Pentru ca gelurile antimicrobiene consacrate pur si simplu ma inebunesc cu mirosul lor tipator. Efectiv imi intorc stomacul pe dos.  Ca sa nu mai vorbim de ingredientele folosite, nu tocmai prietenoase.

Buna decizie si deloc greu de dus la indeplinire.

Pe linga un solubilizant pentru uleiuri esentiale mai greu de procurat, restul ingredientelor sunt foarte la indemana.

  • alcool de 96 de grade;
  • glicerina, care sa asigure hidratarea mainilor;
  • apa plata;
  • uleiuri esentiale dupa preferinte. Eu am folosit tea tree si lavanda, ca sa fie ok si pentru copii. Tare as mai fi folosit ulei de salvie, dar e contraindicat pina in 6 ani…

L-am turnat apoi intr-o sticluta cu pulverizator, ca m-am gandit eu ca-i mai usor de folosit asa. Pot igieniza eventual si suprafetele anumitor obiecte, nu numai mainile.

Sper sa mai tina la distanta macar o parte din microbii astia care ne asalteaza. In rest, imi place din toate punctele de vedere: miroase natural, nu usuca ori naclaieste mainile. Nu contine tampenii.

2 thoughts on “Solutie antimicrobiana pentru maini

Lasă un răspuns

