Sfarsitul de an si concluziile de rigoare

Imi place tot ce este facut de mana, cu har. Daca timpul si cunostintele mi-ar permite cred ca mi-as face toate cele necesare traiului singura. Deja fac multe. Si m-am invatat „prost”: nu mai pot nici sa ma uit inspre paine de fabrica, daramite s-o si mananc; pe la rafturile cu produse de igiena din magazine de mult nu mai trec…mi-ar placea sa-mi fac si haine singura. Idei as avea, dar n-am rabdare cu masina de cusut. Am incercat odata sa-mi fac o bluza de vara, cu bretele, si a iesit o chestie oribila, careia i-am unit printr-o cusatura poalele si am transformat-o in sacosa🙂

Cu sapunul am inceput de vreo doi ani. Intai pentru ai casei. Dupa aceea si mai „in public”, incurajata de prieteni. La un moment dat, cand s-a nasolit treaba cu job-ul meu, chiar am cochetat cu ideea sa incerc sa-mi fac o mica afacere din asta. Chiar daca abunda in sapunarese prin Romanica.

Nu stiu daca ati vazut filmul acela cu boxerul faimos, supranumit Cinderella Man (interpretat de  Russell Crowe). In care eroul, om cu familie numeroasa si lipsuri, se trezeste intr-o dimineata ca laptarul n-a mai umplut, ca de obicei, sticlele goale din fata usii. Si, intrebat in fata unui meci important pentru ce lupta a raspuns simplu: „For milk!”

Me too.

Multumesc tuturor celor care ne-au devenit din prieteni clienti si din clienti prieteni. Cu sinceritate.

N-as insira nume, ca nu suntem la Oscar, dar fiecare conteaza in felul sau, enorm.

Rad in barba cu mandrie ca, vorba sotului, sapunurile mele s-au plimbat prin lume mai mult decat mine: Norvegia, Elvetia, Ungaria, Austria, Italia, Spania…ba chiar Japonia.

Multumesc si celor care mi-au furat din ideile de realizare a compozitiei sapunurilor, ambalajelor, funditelor si cerculetelor de prin sapunuri, etc. E o confirmare a faptului ca am idei bune si de unde-au venit astea mai sunt si altele, berechet. Dar recunosc ca intr-o seara am adormit mai greu, dupa ce am avut proasta inspiratie sa intru pe blogul unei faimoase doamne, desi fac vizite de genul asta rar, nu sporovaiesc pe site-uri, stau in banca mea. Si mi-a fost de doua ori ciuda: 1) cum pot unii sa copieze in asa hal?… si 2) de ce naiba acord atata  importanta? N-ai cum sa tii ideile bune sub obroc cu internetul asta. Problema e ca unii se inspira, altii iau cu totul. Nu-i bai. M-am calmat.

Saptamana asta am fost un spiridus al lui Mos Craciun foarte harnic si fericit. Am reusit sa pregatesc atatea cadouri, cu tot cu ambii copii virusati acasa, ca mai am putin si-mi ridic singura statuie.

Sa stiti ca sunt toate facute cu drag. O sa simtiti pe pielea voastra🙂

Sarbatori fericite tuturor!

Cadouri de Craciun

11 thoughts on “Sfarsitul de an si concluziile de rigoare

  1. Buna Ligia, in primul rand vreau sa te felicit pt realizarile tale , pt sapunurile tale deosebite ca si aspect[M-A BATUT SI PE MINE GANDUL SA INCERC sa fac si eu ceva de genul , dar am amanat, poate pe viitor] dar si bune si blande cu pilea atat a celor mari cat si a celor mici.
    Imi plac tare mult cadourile pregatite de tine, au de ce sa se bucure cei ce le vor primi.
    In ce priveste inspiratia altora dupa blogul tau , eu zic ca nu-i motiv de suparare , ba din contra , de bucurie ca ai putut oferii ceva bun si pt altii, dovada a faptului ca suntem diferiti si facem lucruri diferite de care se pot bucura si altii.
    Ma gandesc acum de ce civilizatie am fi avut parte daca toti cei care au facut cele mai importante descoperiri , ar fi pastrat totul pt ei.
    Chiar si decopereirea sapunului au facut-o altii si acum ne bucuram cu totii de realizarile si munca altora.
    De ceva timp am inceput sa ma sfatuiesc cu o fata ,sapunareasa si ea, in ce priveste retetele sapunurilor, greseli ce l-am facut experimentatnd, si acum dupa un timp am observat ca sapunurile mele sunt mult mai bune decat inainte, avand in vedere ca am pus la bataie cunostintele a doua persoane.
    Sper ca nu te-am deranjat cu acest comentariu, iti doresc in continuare succes in tot ce faci si sa fii in continuare o inspiratie pt altii.

    • Tu ai dreptate cu evolutia, clar.
      Dar frumos e sa ne zicem macar „salut” cand folosim „fisa” altora. Nu ma deranjeaza sa impart din ce stiu, ai vazut doar, ca ne-am mai sfatuit si noi la telefon; doar mi-a displacut modul.
      Oricum, m-am ironizat si pe mine insami ca mi-a fost ciuda de supararea mea.
      Sarbatori fericite! Si

  2. Corect.Asa este frumos , dar traim intr-o lume care nu este perfecta, asa ca ne adaptam situatiei , ce sa facem.
    Sarbatori fericite si tie si sanatate la pitici, sa le treaca cat mai repede.

  3. Ai fost un spiridus extraordinar! Cred ca am reperat cosuletele noastre, in poza😀 Multumim mult!!!
    Craciun fericit si sanatate micutilor!

    Te pupam cu drag🙂

  4. Frumos spus, se vede că vine de la un om ce face lucruri cu drag. Câteva săpunuri bune au ajuns şi în Belgia şi au fost folosite cu mare plăcere. Mulţumesc🙂

    Sărbători calde şi un An Nou sănătos şi vesel!

  5. Las modestia deoparte si … imi permit sa ma umflu in pene, ca ma simt vizata, pe alocuri, pe aici, evident pozitiv🙂
    Eu raman client pe veci, sau cat te-o tine pe tine pasiune macar!😀 Mai marunt asa, nu ca n-as vrea, dar uneori numai vointa nu e deajuns, in schimb admiratia pe care o nutresc, e mare cat casa🙂
    Sanatate sa ai, doamna draga, si sa-ti mearga cat se poate de bine, pe toate domeniile!
    Cred ca venim la capitala sapt viitoare, poate reusim sa ne vedem🙂

Lasă un răspuns

