Sapun cu salvie

DSC05370Mi-am intrat greu in ritm dupa sarbatori.

Sapunuri am mai facut, ca nu pot sa stau fara aceasta activitate; dar momentan nu ma atrage mai deloc facutul pozelor. De aceea o sa mai intarzii cu prezentatul lor.

Hai totusi sa incepem de undeva si poate ma mobilizez. Acesta e ultimul sapun, abia scos din forma:

Sapun cu lapte de capra si salvie

Compozitie de sapun bland (uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier, samburi de struguri, orez, shea; lapte de capra). Si unul dintre cele mai reusite combinatii de uleiuri esentiale pe care le-am izbutit pina acum,pe baza de ulei esential de salvie…pe care salvie recunosc ca mi-a cam casunat in ultima vreme…Miroase fresh dar in acelasi timp si dulce. Greu sa descrii o aroma.

Pentru pielea normala. Bun de folosit la sfarsitul lunii ianuarie.

One thought on “Sapun cu salvie

  1. Pingback: In asteptarea primaverii | Sapun bun

Lasă un răspuns

