Reciclarea se invata

…la cele mai fragede varste. Odata cu cei 7 ani de-acasa. Si cu bunul simt.

reciclarea se invata de micAzi sunt intr-o stare razboinica si revoltata. Mai bine n-as mai scrie pe-aici, ca cine stie ce mai zic, dar macar sa ma racoresc…

Nu s-a-ntamplat nimic deosebit. Doar am fost pana la piata, sa iau mere. Si am facut slalom printre balti, ramasite de iahnie oferite cainilor strazii pe trotuare, laolalta cu alte multe chestii care ar fi avut si musca in varf, daca ar fi fost vara.

Si la piata, toata lumea fuma ca turcii…peste salata si mere si ridichii…vitamine (cate or mai avea si alea loc pe langa nitrati si ce-or mai baga domnii agricultori in legume) gata nicotinizate. Va jur ca n-am facut decat o tura de 10 minute prin piata dar deja imi miroase parul a tutun.

Oare romanii astia sunt o natie de orfani?

 

4 thoughts on “Reciclarea se invata

    • L-am citit (eu) pe manuscrisul acesta…am prins ideea mai demult…mi-a placut…
      O sa i-l citesc si lui Matei zilele astea, cred ca e „copt”; bine ca mi-ai adus aminte. Ce m-as face eu fara tine?

Lasă un răspuns

