Am lansat www.sapunbun.ro!!!!!

Asa cum va promiteam, am demarat si sper sa finalizez cat mai curand un site un pic mai ordonat decat blogul de fatza, care sa va permita sa gasiti cu usurinta produsele, ingredientele, preturile, caracteristicile si destinatia lor.

Este inca rudimentar, va fi imbunatatit continuu.

Indrept recunostinta mea eterna catre Monica si Varty, care s-au ocupat de partea tehnica. Si care mi-au batut obrazul ca ce naiba fac de nu dau drumul mai repede la site, el fiind functional de vreo saptamana. Asa ca m-au chinuit remuscarile si azi-noapte de pe la 2 n-am mai avut  somn si tot scriu si mesteresc.

Si a dat Dumnezeu soare si va las pentru ca am de facut poze la sapunurile si cremele pe care n-am mai apucat sa le postez…si mai am de lucru o gramada.

Deci…treceti-ne pragul zilele acestea…www.sapunbun.ro

Avem martisoare si cadouri frumoase de sezon…Martisoare care se poarta zile intregi, direct pe piele🙂

Martisoare din sapun natural

DSC05608martisoareDSC05460

4 thoughts on “Am lansat www.sapunbun.ro!!!!!

  1. Uau…bravo! da’i si pe FB ca sa stie toata lumea. ne sincronizaram, caci tot undeva acum o saptamana am inceput si eu, timid, sa descopar cum sta treaba cu saiturile.

    • Deci site-ul acela e al dumitale? Nu de alta, dar „contact” sau „despre mine” nu exista, singurul care ma inclina sa cred ca ar fi al tau este stilul…Foarte fain arata.
      Ai mai ajuns la Lecce?

Lasă un răspuns

