Am fost la primul targ!

Dar bineinteles ca nu am avut timp sa scriu inainte sa se intample despre asta, pentru ca m-am hotarat sa particip efectiv de pe o zi pe alta;  deci in ziua si noapte precedenta targului am facut creme si am impachetat de zori si m-am dus acolo fara sa inchid un ochi.

Ii multumesc Mihaelei ca mi-a dat ideea. Si lui Matei, care momentan e in epoca „piratilor”, adica se poarta ca un pirat, are palarie de pirat si cufar de pirat pe care vrea sa-l umple cu comori. Si caruia nu stiu cum i-a venit ideea din senin, tocmai cand deliberam eu pe tacute in cap daca sa particip sau nu, sa mergem „sa vanzam” sapunuri si sa punem banii la cufarul piratilor.

Targul a avut loc la gradinita Waldorf Cristophor din strada Putul cu Plopi nr. 8 si au participat oameni faini, care au asezat la standuri lucruri faine: de paine si placinte de casa, pana la martisoare, jucarii, hainute si decoratiuni.

Asa a aratat micul nostru stand:

Bazar de Martisor la Gradinita Waldorf DSC05615

A fost frumos. Oltea, sa ne mai inviti!

4 thoughts on “Am fost la primul targ!

  1. Foarte frumos! Ma bucur mult!🙂 Dupa cum probabil ai constata in jur de ora 2, n-am ajuns… :(( Si-mi pare tare rau😦 Dar imi pare bine pt ca te-ai hotarat sa mergi si v-ati simtit bine🙂
    Am uitat sa-ti spun ca vor veni si fetele de la De-a brutaria, care fac paine cu maia – Viviana si Ioana. Cum stiu ca tu faci paine in casa…:D

    Te pup

Lasă un răspuns

