Crema anticelulitica cu iedera, cafeina, mirt verde si citrice

Am senzatia ca a iesit ceva bun de tot. Ingredientele sunt alese pe spranceana…

Crema anticelulitica cu iedera, cafeina, mirt verde si citrice

Crema anticelulitica cu iedera, cafeina, mirt verde si citrice

Contine:

  • ulei din germeni de grau presat la rece. Uleiul acesta reprezinta una dintre cele mai bune optiuni cand vine vorba de tonifiere: reda elasticitatea pielii uscate, mature; este plin de antioxidanti si nutrienti;
  • apa purificata;
  • emulsifiant vegetal derivat din uleiul de masline;
  • cafeina este o substanta cu rol drenant si fermizant; inlesneste dizolvarea depozitelor adipoase;
  • extract de iedera – bogat in substante active puternice care ajuta la remodelarea corporala;
  • ulei esential de mirt verde, care este iarasi un foarte bun tonifiant al pielii;
  • ulei esential de grapefruit si lamaie, cu efect drenant, astringent.
  • conservant Cosgard.

Nota olfactiva predominanta este data de mirt, care are o aroma mentolata, canforata.

Acu’ eu stiu sigur ca nu prea o sa am timp de tratamente de-astea…abia daca apuc sa fac dus in liniste. Insa am doi maseuri de 2 ani jumatate, respectiv 4 ani si jumatate, care ma alearga toata ziua si ma scapa de celulita…deocamdata.

Crema va merge la Monica, pentru ca ea mi-a dat ideea. Si o astept cu feed-back.

9 thoughts on “Crema anticelulitica cu iedera, cafeina, mirt verde si citrice

  1. Buna ziua.
    Puteti face si la cerere aceasta crema?
    As dori sa cumpar si eu una. Sunt conconvinsa ca este tare buna.
    Va multumesc frumos pentru raspuns.

  2. Pingback: Maine merg la targ | Sapun bun

  3. Buna ziua,
    M-ar interesa si pe mine o astfel de crema sa o cumpar. Am dat destui bani anul asta in supermarketuri pe creme cu cofeina, dar cred ca le lipsea tocmai ingredientul de baza cofeina, si n-au fost bune de nimic.
    Spun asta fiindca eu reactionez foarte bine la cofeina, am folosit acum 5 ani o crema italiana cu cofeina (doar o luna) si am pierdut 3 cm.
    Va rog frumos sa ma contactati si sa-mi spuneti cat costa si va platesc cu cardul sau va trimit banii prin posta. Numai sa contina cafeina (cam 2 g. % e ideal asa am citit).
    Multumesc anticipat,
    Dana

    • Buna, gasesti mai multe detalii la sectiunea „Creme” de pe site-ul http://www.sapunbun.ro
      poti pune produsele care te intereseaza in cos, imi lasi adresa de livrare si iti pot trimite comanda prin posta sau curier saptamana viitoare ( acum sunt plecata cateva zile cu familia in vacanta)
      Multumesc,
      Ligia

Lasă un răspuns

