Sapunuri bune in lumina buna

De azi dimineata o fac pe fotograful. Am vazut lumina asta frumoasa si-am zis ca trebuie sa-mi fac niste poze mai decente la sapunuri.

In capul meu planul era fara cusur: imi fac studioul foto in curte, cu ocazia asta stau si copiii afara si se joaca. Copiii, care tocmai spun „good bye!” celei mai serioase raceli din sezonul asta. Dar care raceala le-a trecut, slava Domnului, numai cu sirop  de ridiche si inhalatii cu ulei de cimbru, si ceaiuri cu tinctura de propolis.

Fotografiatul asta al produselor e o treaba migaloasa. Recunosc ca nu-mi place. Ma simt caraghioasa aranjand bobite de orez si floricele si tot miscandu-le cate un milimetru pana „da bine”. Dar din fericire mai spre sfarsit ma specializasem, deja stiam pe unde tre’ sa plasez una si alta din prima.

Am avut, pe deasupra si alte chalenge-uri: bineinteles ca Ioana voia sa se plimbe cu motocicleta pe sub masa pe care imi amenajasem „studio-ul” si-mi clatina tot mezamplasu’, voiau amandoi aceeasi jucarie,  etc…Asa ca am sfarsit prin a-i lasa cu nesuferitul de Mickey Mouse, le-am facut la pranz o omleta rapida si un desert super usor de realizat si cat de cat sanatos si mi-am vazut de ale mele.

Desertul tre’ sa vi-l arat:

Bomboane cu migdale, susan si miere

Este inspirat dupa o reteta a Cristelei Georgescu; am facut si reteta originala, care avea si seminte de chia si stafide si faina de roscove si mai multe chestii. Dar nu prea le-au placut. Cred ca de la roscove.

Asa ca am facut alta mai simpla cu migdale si susan, ambele macinate in rasnita de cafea, un praf de cacao, totul legat cu un pic de miere. Proportiile sunt neimportante, le nimeriti voi. Faceti bilute din compozitie si le tavaliti prin susan ori migdale rasnite. Sunt foarte bune si la gust si la continut. Migdalele sunt pline de magneziu, susanul este full de calciu…

Si-acu’ sa ne intoarcem la poze. Ca tot v-am promis unora sa va zic ce mai am si ce nu mai am prin stoc.

Pai in stoc mai am asa :-):

DSC06010

Plus toate chestiile care se pot face in mod individualizat de pe o zi pe alta, gen creme, etc.

Sau mai bine sa le prezentam pe rand.

Sapun natural cu rozmarin. Pentru ten gras; exfoliant, purificator

Sapun natural cu rozmarin. Pentru ten gras; exfoliant, purificator

Sapun natural cu lapte de capra, germeni de grau si patchouli

Sapun natural cu lapte de capra, germeni de grau si patchouli

Sapun cu lapte de capra, portocale si lemongrass. Pentru toate tipurile de ten

Sapun cu lapte de capra, portocale si lemongrass. Pentru toate tipurile de ten

Sapun natural de rufe cu decoct din nuci de sapun, salvie si busuioc

Sapun natural de rufe cu decoct din nuci de sapun, salvie si busuioc

Sapun natural cu lapte de capra si menta. Pentru piele normala/cu tendinta de ingrasare

Sapun natural cu lapte de capra si menta. Pentru piele normala/cu tendinta de ingrasare

Sapun natural cu lapte de capra, roinita si argile. Pentru ten uscat si normal

Sapun natural cu lapte de capra, roinita si argile. Pentru ten uscat si normal

Sapun antimicotic si hidratant cu pelin si argila

Sapun antimicotic si hidratant cu pelin si argila

Sapun cu ovaz, salvie si busuioc. Detoxifiant, exfoliant

Sapun cu ovaz, salvie si busuioc. Detoxifiant, exfoliant

sampon natural cu pudra de urzica, rozmarin, argila, patchouli si ylang-ylang. Pentru par normal/cu tendinta de ingrasare

sampon natural cu pudra de urzica, rozmarin, argila, patchouli si ylang-ylang. Pentru par normal/cu tendinta de ingrasare

Sapun natural cu ovaz, mult unt de cacao si galbenele. Pentru copii, persoane cu piele sensibila

Sapun natural cu ovaz, mult unt de cacao si galbenele. Pentru copii, persoane cu piele sensibila

Sapun hidratant cu lapte de orez si sanziene. Pentru orice tip de piele. Magic :-)

Sapun hidratant cu lapte de orez si sanziene. Pentru orice tip de piele. Magic🙂

Sapun natural cu lapte de capra si geraniu. Pentru piele normala; antimicotic, antibacterian

Sapun natural cu lapte de capra si geraniu. Pentru piele normala; antimicotic, antibacterian

Sapun natural cu miere si tei. Pentru copii, ingrijirea tenului si a pielii sensibile

Sapun natural cu miere si tei. Pentru copii, ingrijirea tenului si a pielii sensibile

Sapun natural pentru copii cu miere si tei

Sapun natural pentru copii cu miere si tei

Sampon natural cu urzica, rozmarin, ulei de neem si argila

Sampon natural cu urzica, rozmarin, ulei de neem si argila

Sapun natural cu lapte de capra si lavanda. Hidratant, pentru toate tipurile de piele, inclusiv a copiilor; reechilibrant pentru ten gras si acneic

Sapun natural cu lapte de capra si lavanda. Hidratant, pentru toate tipurile de piele, inclusiv a copiilor; reechilibrant pentru ten gras si acneic

Sapun natural cu lapte de capra si ulei esential de portocale. Pentru orice tip de piele

Sapun natural cu lapte de capra si ulei esential de portocale. Pentru orice tip de piele

Sapun natural cu lapte de capra si ulei esential de portocale. Pentru orice tip de piele

Sapun natural cu lapte de capra si ulei esential de portocale. Pentru orice tip de piele

Sper ca la noapte sau cat mai curand posibil sa-l updatez si pe sapunbun.ro, ca n-am apucat sa pun decat o parte din produse (si alea cu poze slabe). Si poate-ar mai trebui si mai multe detalii legat de fiecare produs in parte… Ce sa mai, nu prea ma mandresc cu aspectul site-ului deocamdata. Dar i-o veni si lui randul!…Multumesc inca o data celor doi care m-au ajutat sa-l pun pe picioare.

8 thoughts on “Sapunuri bune in lumina buna

  1. Buna,
    As vrea sa comand si eu 3 sapunuri de la tine, sunt pentru baietelul meu care are pielea sensibila si mereu face bubite… Ce imi poti recomanda si cum facem sa intru in posesia lor? Merci frumos.

  2. da, are 2 ani jumatate, deobicei ii apar bubite in zona scutecului de care inca ne straduim sa scapam si eu il spal cu diverse produse antialergice dar ii mai apar totusi din cand in cand. Tipul de piele este escata, nu se inroseste si nu se descuameaza. Merci

    • Ok; as zice ca cel cu ovaz, unt de cacao si galbenele; este foarte „gras”, bland, iar galbenelele fac treaba buna;
      Sau chiar cel lichid, cu pelin si codita soricelului. Are un ph si mai bland decat primul; nu-l va ustura nici chiar daca vrei sa-i faci o toaleta mai „serioasa” micutului, cu decalotare. Pelinul, codita soriceluli si lavanda au efect antibacterian si antimicotic.

  3. Uaaa, nici nu stiu cu ce sa incep!🙂
    In primul rand, felicitari pt stoc, arata incredibil, sper sa golesti cat mai repede rafturile alea🙂 Atat la gramada, si individual, arata super-super-super!🙂

    La site, observasem si eu ca nu ai descrieri pe la unele produse, dar am presupus ca e din lipsa de timp, arata bine oricum, simplu si aerisit, accent pe produse, nu pe briz-briz-uri, de care sincer, nu ai nici o nevoie🙂

    Cu piticii … cunosc modelul🙂 Acum o „ajuta” pe Buni in gradina, cat sunt eu la serviciu😀 Sa o vedem la vara, cand or fi in vacanta, cred ca ii vor scoate peri albi🙂 Noroc ca nu se plange, asteapta de ceva vreme, sa intre „de serviciu” la ei🙂

    Bilutele sunt super, noi le zicem „măgăloaie”, nus’ de unde, sotul a inventat🙂 Sa le pui si suc de lamaie, vit C ajuta calciul sa se absoarba🙂 Aceeasi sursa, tot „simple” le fac si eu🙂 Arata super, tavalite prin susan!🙂 Eu le fac mai tari, sau le las mai multe zile, sa se mai usuce (cand apuca) si le mai pun si la pachet, la gradinita, in casoleta, langa felii de mar.

    Mierea sa n-o lasi in soare, ca nu-i face bine, nici sa nu o incalzesti (mai mult de 40 de grade), cand o fluidizezi, isi pierde proprietatile. Pres ca sti si tu astea, vorbesc si eu ca sa ma aflu in treaba😀

    Si am plecat, ca ma simt ca o baba iscoditoare, dar sti ca nu ma pot abtine sa nu comentez, mai ales cand vad treburi frumoase🙂

    • Eu ti-am raspuns la fiecare idee de pe-aici de parca as fi vorbit cu tine in gand. Pe loc si de cand am citit prima data. N-am apucat sa o mai fac si in scris, iarta-ma.
      Acu’, chiar daca eu sunt mai lenesa cu raspunsurile tu sa nu te-abtii sa comentezi de cate ori simti nevoia.
      Si n-avea grija, nu-mi bat joc de munca albinutelor🙂

  4. Pingback: Maine merg la targ | Sapun bun

Lasă un răspuns

