O tigaie galbena…ca toate tigaile

Ieri m-a prins si pe mine de-o ureche demonul consumismului. Pai imi veni frumos, pe mail, oferta. Nu m-am abonat la nici o oferta, dar ea vine. De data asta o deschisei. Si ma prinse, dom’le, ma prinse. Era tigaia la juma’ de pret…am luat-o! Nu mai conta ca era galbena. Da’ macar e smaltuita cu ceramica si mereu am fost curioasa care-i treaba cu ceramica asta. Erau farfuriile de la 25 de lei la 10…le-am luat! Nici nu m-am uitat ce diametru au.Mi-am inchipuit ca sunt dintr-alea mai micute, de desert. Dar cand le-am scos din ambalaj descoperii ca poti sa pui linsitit o pizza grande pe fiecare dintre ele.

Nu trecu’ nici o ora de cand plasai comanda (nu stiu de ce vorbesc olteneste in post-ul asta :-)) ca ma suna o voce mieroasa care voia sa-i confirm ca vreau si tigaia galbena si farfuriile. I-am confirmat.

Mai pe seara sosi alt mail: „Vesti bune, coletul a plecat deja spre dumneavoastra”.

Azi la 11, prin nametii care-au cazut peste oras si peste narcisele mele imbobocite, care nu stiu dac-or sa mai infloreasca, sosi „Urgent curier” la poarta. Cu tigaia. Acu’ pe bune, nu era chiar asa urgent…

Si uite-asa se invart ca unse rotitele economiei.

Noroc ca nu mi se-ntampla des faze de-astea, ba chiar deloc.

Tigaia galbena e buna, am probat-o azi. N-am incercat sa cant la ea „ca la doua piane, ashea” dar au iesit niste ciuperci cu smantana super in dansa.

Putea sa fie si naspa, ca tot nu ma suparam. Mi-a urat Andreea sa fiu mai senina si ii urmez sfatul.

Plus ca tigaia ca tigaia, dar cutia in care a venit tigaia a facut toti banii. O ora s-au jucat copiii in ea. De-a trenul. De-a masina. Si-au inventat si bilete de calatorie, din capul lor. Intai amandoi in cutie. Dupa aceea unul pe dinafara si altul pe dinauntrul cutiei. Dupa aceea amandoi pe cutie.

 

Si dupa ce s-au plictisit de masina au inceput sa sparga bulele de la tipla in care a venit infofolita tigaia galbena. Inca juma de ora.

PAI STITI CATA TREABA AM FACUT EU LINISTITA INTR-O ORA JUMATATE?!!! :-))

Nu va dau detalii, ca asta e plicticos. Important e ca le-am bifat.

Va zic numai ce supa am facut in timpul asta. Pot sa bag mana in foc ca n-aveti habar de ea. Am gasit-o pe site-ul Laurei Adamache si o fac de vreo doi ani, mai ales cand e vreme ca afara. E sanatoasa si buuuna foc si toata familia o rade din farfurii cu placere. E vorba despre vestita supa de cereale. Aveti aici link-ul catre reteta chiar pe site-ul Laurei, cu poze si explicatii si tot.

Eu am folosit ovaz, fasole rosie, naut si linte. Primele 3 puse la inmuiat de cu seara, lintea numai cu 2-3 ore inainte de a ma apuca de supa. Plus un pic de praz, de telina, de suc de rosii si de mirodenii (precum cimbru, rozmarin, foaie de dafin).

DSC06031 DSC06036

Incercati-o, pe cuvant ca nu veti regreta. Cireasa de pe tort la supa asta este graul sau ovazul. Completeaza atat de bine celelalte ingrediente ca o sa va minunati.

5 thoughts on “O tigaie galbena…ca toate tigaile

  1. Supa de cereale sa fie buna pentru Yuji? Pai daca zici ca il doare burta mai bine nu; mai bine mergeti cu chestii simple, neproblematice: orez fiert, paine prajita, fripturi, chestii de-astea.
    Sanatate!

  2. Si eu ma intrebam de ce vorbesti „in olteneste”, da’ vad ca ti-a trecut spre sfarsit! :))
    Eu sunt foarte reticenta la oferte dinastea „reduse” dar ma bucur ca s-a terminat cu bine si ca te-au satisfacut cumparaturile🙂
    Cat despre jocurile copiiilor cu tot felul de de jucarii … necomventionale🙂 cunoaaaastem!😀
    Ia sa dau un ochi pe la supa!

  3. Ligia, nu m-am apucat inca de paine, in schimb am facut supa de cereale. Am urmat sfatul tau si am luat ce am avut prin casa, adica cateva boabe de soia, fasole mung, niste linte si ceva arpacas. A iesit atat de buna si satioasa ca ma pregatesc de tura numarul doi. Momentan merg pe „echipa castigatoare” din prima supa, dar cand ne-om plictisi incerc si cu alte bunatati. Te pup

Lasă un răspuns

