Maine merg la targ

…mai precis la „bazar”. In Casuta din Chesarie.  Sa nu ziceti ca nu v-am anuntat de data asta :-)!…

Abia ieri m-am hotarat sa particip ca expozant, asa ca de-aia nu v-am spus mai devreme.

Pentru cine nu stie ce hram poarta casuta din Chesarie o sa incerc sa explic in doua cuvinte. Povestea incepe prin 2009, cand o mana de oameni, dintre care cel mai bine o stiu pe Irina Popescu (care intre timp a devenit presedintele Asociatiei pentru Nastere Naturala si Alaptare) s-au hotarat sa-si foloseasca energia pentru a mai schimba din practicile rau impamantenite pe la noi legat de nastere.  Stiti voi: cezariane cand nu e cazul, nasteri invadate si dezumanizate in spitale horror,  lapte praf indesat pe gatul copiilor de catre asistente cand tu vrei sa-ti alaptezi copilul, chestii pe care trebuie sa le inghiti neputincios pentru ca nu esti pregatit pentru momentul marii intalniri cu copilul tau. Si-atunci ideea lor a fost sa vina in sprijinul viitorilor parinti cu  suportul de care acestia au nevoie legat de toate aspectele nasterii (anatomice, fiziologice, emotionale si psihologice).

NASTEREA-310x160

Sursa aici

S-au pregatit si s-au perfectionat continuu pentru a oferi parintilor educatie prenatala si postnatala; in casuta din Chesarie puteti participa la cursuri de Lamaze, puericultura, parenting, comunicare nonviolenta; gasiti acolo consilieri pentru alaptare, doula (prietena care ofera sprijin  fizic, sufletesc si spiritual in timpul sarcinii, nasterii si in primele saptamani dupa nastere).Pe http://www.nastecumsimti.org/ gasiti informatii despre tot ce v-am povestit.

sling

Sursa aici

Tot acolo gasiti si acele minunatii de purtat copilul, ca sa se simta bine atat puiul de om cat si coloana dumneavoastra vertebrala: sling-uri, wrap-uri, Luna, Manduca. http://poarta-ma.blogspot.rohttp://www.sling.ro

Si, ca sa revenim la oile noastre, maine o sa fie un bazar organizat sub razele soarelui prietenos (cica or sa fie 22 de grade), in curtea Casutei din Chesarie. Citez organizatorii bazarului:

„Dupa ce prima editie, cu hainute si obiecte pentru copii, s-a bucurat de un mare succes si toata lumea a plecat cu mici comori si chestii gustoase, ne-am hotarat sa organizam un Bazar si pentru noi, copiii mai mari :)De data asta va asteptam cu haine, incaltaminte si accesorii pentru adulti! Rochita care nu ne mai vine bine dar care ne este foarte draga, sacoul pe care nu l-am mai imbracat de 2 ani, insa arata bestial si e pacat de el… sounds familiar?😉

Vrem sa ne vedem intr-o zi cu soare, socializam, probam, povestim istoria fiecarei hainute si o transmitem cu drag mai departe, catre noul proprietar.

Nu vor lipsi nici deliciile pe care le-ati gustat la editia anterioara: briose si prajituri de casa, facute cu grija de mamici responsabile, din ingrediente curate, potrivite si pentru copii.

Expozantii vor avea de data aceasta mai mult spatiu, ne vom intinde comorile si afara la soare (22 de grade!!!😀 ), copiii vor avea loc sa zburde, adultii vor putea bea linistiti un pahar de apa/ un ceai/o cafea (asigurate de noi).”

Se ajunge usor: prima strada pe dreapta cum vii pe bulevardul Regina Maria dinspre Rondul Cosbuc spre Unirii; Strada Episcop Chesarie, la numarul 6.

Gata. Bineinteles ca eu abia acum ma voi apuca sa-mi pregatesc „marfa”. Si bineinteles ca toate planurile mi s-au dat peste cap de dimineata. Pai stateam eu frumos la masa, abia trezita, si scriam pe hartie lista cu produsele de pregatit pentru bazar. Si sotul trebuia sa-i trezeasca pe copii si sa-i duca la gradinita. Ca sa pot si eu sa ma desfasor linistita. Dar copiii dormeau de puteai sa tai lemne pe ei. Deci efectiv i-a mutat din pat pe canapeaua din sufragerie ca pe niste busteni sforaitori. Nici Disney Channel n-a reusit sa-i trezeasca. Asa ca mi s-a rupt sufletul si i-am dus la loc, in pat. Ma pregatesc si eu cat s-o putea.

Daca-mi iese figura atunci vin cu lucrusoare simple si bune, cum ar fi crema anticelulitica, crema antivergeturi cu ulei de cocos si germeni de grau, creme de maini cu galbenele si grapefruit, creme de fata de zi si de seara, creme pentru funduletul copiilor, balsamuri de buze, deodorante sanatoase, solutii antimicrobiene pentru maini…si cateva sapunuri, ca atatea mai am prin camara.

Daca nu… vin doar si beau limonada!🙂

8 thoughts on “Maine merg la targ

  1. Asta cu copiii care nu se trezeau, luati pe sus, nici cu disney astazi (vineri) s.a intamplat?! fantastic, aveam un deja vu cand citeam!

  2. Teee bat! Pai si pianul calator?🙂 Las ca vedem noi ce om brodi, dar parca vad ca nu reusim sa ne intalnim nici de data asta …
    Poate te vizitam la locul de desfasurare. Sa iei si pasta (noastra) de dinti la tine!

    • Pai io sper sa le facem pe toate. Targul incepe la 11, nu stiu cat dureaza dar la un moment dat piticii vor ceda si atunci ori ii trimit pe ei cu tati acasa, ori ne carabanim toti si eu as putea veni inspre voi. Pianul calator e la 5, in Cismigiu. Si mai e si in Herastrau, tot la 5, duminica.
      Cumva facem si ne vedem. Mai vorbim la telefon. Sub nici o forma nu m-am prins la ce ora incepe si cat dureaza Atelierul de povesti al Adei la care mergeti. Poate-mi zici tu.

      • Pai Atelierul incepe de la 10:30 (pana la 11), grupa de varsta pt ai nostri, la Humanitas Kretulescu, pe langa Sala Palatului. Noi ne cam pregatim de echipare acum.
        Tu vrei sa iei piticii la targ?!?! Ce curajoasa esti !😀
        Ti-am trimis mail, intortocheat ce-i drept🙂 despre programul nostru.
        In principiu vorbim pe parcurs, poate incercam noi sa ajungem pe la Targ, sa te vedem🙂
        Cu Cismigiul nu garantez ca se va intampla, desi as vrea tare mult, e pe lista. Tot piticii ma conditioneaza. Matei e in stare sa adoarma si in mers, daca e prea obosit🙂
        Multa bafta la Targ!

Lasă un răspuns

