Inca doua targuri la care va astept

Dupa bazarul din week-end-ul trecut am prins gustul targurilor si o sa mai merg la inca doua: sambata la Bazarul de Pasti de la gradinita Waldorf din strada Putul cu plopi, nr 8, intre 10 si 14 (locatia e foarte aproape de Cismigiu, puteti imbina utilul cu placutul: plimbati si copilul in parc, luati si paine cu maia de la targ, sapun bun, creme pentru bebelusi ori pentru obrazuri fine, deodorante si alte lucrusoare frumoase; iar duminica la Home Matasari Fair, pe Matasari nr 17, intre 11 si 21 (nu stiu daca or sa ma tina curelele pana la final, desi seara se va incheia cu un concert de jazz la care as vrea sa particip).

Marturisesc deschis ca mi-a placut mult de tot la Bazarul de sambata trecuta, organizat in Casuta din Chesarie. Atmosfera faina, oameni firesti. Inca de la inceput, de cum m-am apucat sa-mi insir produsele pe masuta m-au luat in primire copiii:

„Ce sunt astea?”

„Sapunuri”

„Si astea?”

„Creme”

„Si aici de ce e verde?”

„Pentru ca am pus pudra de urzica”

„Si aici de ce e roz?”

Etc., etc., etc….

Deci copiii au fost fanii mei numarul unu; un baietel mai mare a venit tragandu-si tatal de mana: „Uite, astea sunt sapunuri!!! Si miros tare bine”. Cei mai mici isi umpleau manutele cu balsamuri de buze si creme mici si incercau s-o zbugheasca afara. Ba unii si-au infipt si dintisorii in sapunurile alea mai ciocolatii🙂 cat n-am fost atenta…

Mamicile s-au relaxat…copiii s-au jucat afara…

Si ce lucruri bune am mancat de la De-a brutaria…

N-am nici o poza, bineinteles ca mi-am uitat aparatul foto.

Va astept asadar la targuri!

Lasă un răspuns

