Cine-s eu

Sambata voi merge la un targ „verde” (destinat exclusiv produselor naturale) si sunt nevoita sa ma muncesc cu prezentarea mea si a produselor mele. Cateva fraze care sa ne reprezinte. Mai bine fac 1000 de creme si saptej’ de mii de sapunuri!…

Daca nu m-ati sti ati pricepe cine sunt si ce fac eu din urmatoarele cuvinte?

„Cine mi-s eu nu stiu sa spun in cuvinte nici pana la anii astia, care nu-s multi dar nici putini. Stiu ca incerc sa fiu un om simplu, bun si trebuincios precum o buruiana de leac. Buruienile nu fac umbra pamantului degeaba.

Sunt mamica si sunt iubitoare de „verde” de cand ma stiu”

„SapunBun este locul de unde-ti poti procura toate cele necesare pentru igiena ta si a familiei tale: sapunuri, creme, deodorante, paste de dinti, etc. Toate sunt cat se poate de naturale, proaspete, facute dupa preferintele  si nevoile tale. Toate sunt „cumsecade” cu pielea ta”

Mi-ar prinde bine orice critica, sugestie, sfat.

…caci, domnu’ Marius de la Pravalia Culturala, ca sa-ti raspund la intrebare, nu mi se pare natural sa scriu.🙂

 

 

 

 

8 thoughts on “Cine-s eu

    • 😦 Am uitat complet! Sti ca-s ramolita, trebuia sa ma tragi de maneca!
      Azi sunt la serv pana la 6 si pe aici nu prea ma cauta inspiratia, poate dupa ce ajung acasa, dar cred ca e cam tarziu deja … Ma ierti?😦

      • Stai linistita, mi-am luat-o de pe cap; am dat mai departe capodopera mea. Lasa, ba, ca merge-asa!🙂

        Pentru cine e deja pe-aceeasi lungime de unda cu mine cred ca e lamuritor ce-am scris. Pentru cine-i pe alte retele…sunt doua posibilitati: ori sa navigheze mai departe cu curentul lui, ori sa se-alature…Se-azeaza ele lucrurile cum trebuie.
        Multumesc.

    • Multamesc. Da’ tu ma stii de pe vremea cand dadeau in parg alte capsuni🙂, care se transformau in spuma de capsuni, de-ti ramase si numele care este🙂

Lasă un răspuns

