Mancare distractiva :-)

De facut si mancat impreuna cu copiii…in caz ca n-aveti idei pentru week-end-ul care vine…Dovlecei umpluti…ta daaaa!:::

Dovlecei umpluti

DSC06894

Ii umpleti dupa inspiratia voastra.

Noi am folosit ceapa verde inabusita Peste care am adaugat orez nefiert, spalat in cateva ape, cateva stafide, cateva nuci, condimente (cimbru si seminte de marar uscat). Plus miezul care a rezultat de la scobitul dovleceilor, calit la foc mic cu putin ulei pana s-a evaporat zeama lor aproape complet.

Totul acoperit de suc de rosii, apoi lasat la cuptor pana se rumenesc dovleceii frumos.

Sotul nici nu s-a prins ca nu au carne🙂

Si, in caz ca n-aveti idei de cadouri pentru cei dragi (sau mai degraba cele drage), ia uitati ce cosulete am tot pregatit in ultima vreme…ca nu stiu daca apuc sa le fac articol separat…

Idei de cadouri pentru doamne

Acestea fiind spuse, va urez dupa-amiaza frumoasa. Si mai rezistati putin, ca vine week-end-ul acus-acus…

 

 

2 thoughts on “Mancare distractiva :-)

  1. Aha, deci cate doi de fiecare! Mai aveti? Vreau si eu!🙂
    Mie imi plac dovleceii de mor, cam in orice combinatie (mai ales rondele, la cuptor, cu putin ulei, varinata mai light de la „pane” si cu muuuult mujdei🙂 ) dar nu prea am sustinatori printre cei 3 ai mei, noroc cu socra si bunica, ele cand fac, fac cantitati indestulatoare si mai prind si eu🙂
    SI zici ca nu s-au prins ca nu au carne?! Interesant! Inseamna ca ai pus ceva nuci, ca altceva nu-mi dau seama ce ar inlocui, ca gust si consistenta …. Interesanta si combinatia cu stafide!
    SI imi place mult si castronul tau!🙂 Ala cu dovlecei, dar si cel cu produse🙂
    Gata plec, sunt incoerenta, cre’ca de foame🙂

  2. Pingback: Pentru gospodine si fomisti | Sapun bun

Lasă un răspuns

