DSC07068

Week-end furat ploii

Eu  nu ma uit la televizor si nu ascult radio…ma rog, ascultam in masina Rock FM dus-intors gradinita si serviciu, de-am facut ochii cat cepele cand i-am auzit pe copii cantand prin casa (stalcit, evident! :-)) She’ s got the Jack, Fata verde cu parul padure, Baga sunetul mai tare, Born to be wild si alte cele.

Deci nu ascult si nu citesc prognoze meteo. Habar n-aveam ca se pune iar pe ploaie de-asta hotarata.

De-aia ma bucur enorm ca am fost inspirati si ca ne-am luat talpasita tot familionul catre o balta de pe langa Bucuresti, de vineri dupa-amiaza. Scopul fictiv fiind pescuitul, tinta reala fiind dormitul in cort, greierii, focul, stelele, aerul curat, mancatul in aer liber etc…Am avut parte insa si de bucurii neasteptate: ne-am intalnit cu campuri pline de sanziene. Asa ca am adunat cu drag si spor, ca n-am reusit sa facem lucrul asta inainte de 24 iunie.

In plus, repelentul home made pe baza de ulei esential de geraniu (pe care nu l-am mai uitat acasa de data asta) chiar a trecut proba de foc cu brio: tantarii nu ne-au deranjat absolut deloc, se tot agitau  deasupra noastra, dar nu aveau curaj deloc sa se apropie la mai putin de un metru. Pe-asta inca nu-l gasiti in magazin, nu l-am postat, din lipsa de organizare. Intrebati-ma pe ligiaverde@yahoo.com daca va intereseaza.

Nici mie nu-mi vine sa cred…dar chiar am avut week-end, dupa cum se vede mai jos🙂

Si au incaput destul de multe de vineri dupa-amiaza pana sambata la pranz…taman bine sa ajungem acasa pana sa inceapa ploaia…

Stie cineva daca ceea ce pare a fi musetel in ultima poza e chiar musetel? Are frunzulita ramificata cum ar trebui …ca si musetelul, ca si mararul; crestea mult mai inalt decat musetelul pe care-l stiu eu (imi ajungea pana la mijloc aproape); insa nu mirosea deloc a musetel, nici macar daca-l striveai intre degete. Intai m-am gandit ca o fi adevarata credinta cum ca dupa 24 iunie plantele nu mai au miros; insa nici macar un iz, nimic? Unde mai pui ca sanzienele adunate miroseau la fel de frumos a miere pe cat stiam eu…

Deci, are cineva idee? E drept ca n-am facut eu insami nici un fel de sapaturi ca sa-mi dau seama. Ma incearca o raceala si nu prea sunt in apele mele. Iertati-ma daca am fost mai incalcita la exprimare in post-ul asta.

Saptamana frumoasa!

4 thoughts on “Week-end furat ploii

  1. De-ai sti cata zambetul am pe fata …🙂 De la tot galbenul ala, si de la oameni simpatici si calzi, si ce sentiment am ca mi-ai umblat prin creier si prin viata si pe urma te-ai apucat sa scri …🙂
    Incepand cu prima propozitie am facut ochii mari🙂 nici noi nu mai pierdem vremea cu Tv&Co de vreo 4-5 ani, apoi zici de RockFM! si mai apoi de „pescuit” in we ce trecu!!! Si apoi ai zis si de geranui, pe care il avem in curte si abia de un an a descoperit soacra ca multumita lui nu ne bazaie tantarii cand stam in curte, in filigorie, langa iaz. Zi tu, frumos asa?!🙂
    … am scurtat putin si ma mut la mine sa povestesc, altfel ma injuri ca scriu un km aici🙂

  2. Sa-mi dau doua palme sa fiu si putin on-topic!🙂
    Nu stiu cu „musetelul”, nu m-as risca, l-am intalnit si eu, tot asa mare si fara miros, si am zis ca mai bine nu ma bag.
    Spor in lupta cu raceala aia (baga miere cu lamaie, sau da cep la borcanul ala cu brad!🙂 ) si pupa piticii aia frumosi, de care mi-au ramas ochii lipiti!

Lasă un răspuns

