Saratele din 4 seminte

saratele din 4 seminte

Or sa va placa sigur. Eu am gustat prima data facute de Anda cea care ticluieste hainute frumoase pentru copii (de la zMARAnda) si i-am cerut imediat reteta. Anda o aflase de aici. M-am gandit sa beneficiati si voi de asa lucruri simple, bune, sanatoase de-ale gurii…ca doar am mai inspirat si altadata pe cativa dintre cei care citesc pe-aici cu retetele incercate de mine…asa ca ascultati-ma si de data asta si intrati La Lena. Gasiti acolo ingredientele necesare, cantitati, fotografii explicative, tot tacamul.

Crantanelele astea inlocuiesc biscuitii la care poftesc atat de des copiii, sunt buni pe post de mic dejun, gustare la serviciu…

Si se fac usor de tot: trebuie doar sa amesteci seminte rasnite de floarea soarelui, in, dovleac cu faina, apa, un pic de sare , un pic de zahar si seminte intregi de susan. Intinzi foaia, tai patratele, coci la foc mediu (mai mult usuci). Si gata!

One thought on “Saratele din 4 seminte

  1. Arata super si par foarte usor de facut, am citit ca s-ar fi facut si cu semintele ne-maruntite si au iesit super (asta asa, pt cei mai lenesi dintre noi🙂 ).
    Lena este si una din sursele mele de cocareli.

    Pe mine m-a luat valul cu briosele in ultime vreme (sunt f potrivite pt pachetele piticilor) partial si pt ca mi-am luat forme de silicon cu gaura in mijloc (sa se coaca bine, si sa nu ma mai „inec ca tiganul la mal” cu coptul, dupa ce bibilesc la ele o gramada🙂 ), de care sunt complet indragostita🙂

    Sa incerci reteta asta http://www.lalena.ro/1028-reteta-Chec-Red-Velvet-de-post.html eu le-am facut ieri briose, din compozitia asta, si s-au topit instant toate cele 5 pe care le facusem de test (din jum de cant) si mirosea in casa de innebuneai🙂 Le-am facut dimineata si le-am lasat sa se raceasca in cuptorul deschis, toata ziua m-am gandit la ele, la serviciu, si cand am ajuns acasa, mai sa ma doboare mirosul, parca venise Craciunul🙂 Si toate asteptarile mele au fost recompensate de gust si consistenta🙂

    Gata, te pup, am fugit sa fac comanda de pasta de dinti si sampon pt pitici, ca iar ma iau cu altele si uit😀

Lasă un răspuns

