Placuta roboteala

Azi am iesit in curte si am vazut asta:

IMG_20131108_150716

Prin urmare, mi-am scos atelierul la lumina si aer curat, ca doar nu numai plantele au nevoie de soare ca sa creasca. Matei s-a plimbat cu rolele pe strada, Ioana s-a jucat de-a robotelul pe langa mine. N-am o poza prea graitoare, dar e vorba de joaca aia mai mult cu imaginatia, mai putin cu chestii intentionate de fabricile de jucarii -chipurile- pentru dezvoltarea copilului: isi varase capul intr-o cutie de carton, cu gauri in dreptul ochilor si cu doua creioane infipte pe post de antene…care tot cadeau si cadeau…Pacat ca n-auziti si „sonorul” :-)…

IMG_20131107_111746

Eu am taiat sapunuri:

IMG_20131108_150531

Saptamana asta mai am si alte sortimente in plan, ca doar maine-poimaine vin sarbatorile si nu vreau sa ma prinda cu camara goala.

Pe langa sapunuri pe care le-am reedidat, intre sortimentele pe care le vedeti pe masa am si cateva noutati: sapunurile cu catina (cu ylang-ylang sau roinita) si cele cu roscove si citronella. Compozitia lor este total diferita de ceea ce am facut pana acum, cam jumatate din cantitatea de uleiuri folosite o reprezinta uleiul de floarea soarelui presat la rece, pe care noi il folosim si la salate, cel mai bun ulei de floare pe care l-am mancat pana acum. Am gasit o fabricuta care preseaza semintele de floarea soarelui chiar in satul vecin cu al parintilor mei.

Asa arata sapunul cu catina imediat dupa ce a fost turnat in forma:

Sapun cu ulei de floarea soarelui si catina

Cand l-am taiat avea o culoare mult mai inchisa:

Sapun cu ulei de floarea soarelui si catina

Probabil ca aspectul i se va mai schimba in timp, insa un lucru e sigur: e foarte emolient. M-am spalat cu el chiar daca nu e complet maturat si pielea ramane neteda si moale. Uleiul de floarea soarelui din compozitie e un izvor de vitamina E. Pulberea de catina nu zgarie absolut deloc.

Multumesc pentru catina Simonei 🙂

Roscovele arata asa:

Sapun natural cu roscove

Va mai povestesc eu despre ele in curand.

Acum insa va las, mergem la o tura de adunat macese.

Week-end frumos!

2 gânduri despre „Placuta roboteala

  1. ieeee … ursuletii nostri preferati! 🙂
    Arata incredibil toate, zici ca esti fabrica de prajituri, nu de sapunuri 🙂 Si mirosul … cred ca era incredibil 🙂
    Cum merge Matei pe role? Mie mi-e teama sa-i iau Luanei, mi se pare ca inca e impleticita, desi am vazut si copiii mai mici mergand super …

    • Multumesc.
      Matei merge binisor pe role inca din primele zile de cand le-a pus in picioare. Presupun ca si Luana s-ar descurca mnai mult decat onorabil, din moment ce sunteti biciclisti inraiti si fani miscare

Lasă un răspuns

