De sezon. Despe cadouri si gesturi frumoase

Saptamana trecuta, sapunurile mele au plecat cuminti intr-o mica plimbare. Erau la fel de emotionate si un pic neincrezatoare legat de ceea ce urma sa li se intample, precum Cenusareasa in fata zanei bune.

IMG_20131204_095951

…dar mi s-au intors acasa cu pantofi de clestar si rochie stralucitoare de bal:-)

 

Zana buna a fost in cazul nostru Isabela Dobrin, de la http://isabelacuisine.ro/, cunoscuta in lumea mare ca food blogger  si fotograf.

Si recunoscuta in lumea mea mica drept persoana inimoasa, talentata si calda, capabila de gesturi frumoase.

Multumesc, Isabela!

Ca si-n alti ani, Mosul o sa-si umple o parte din sac si din camara mea. Eu zic ca m-am pregatit bine, nu?

2 thoughts on “De sezon. Despe cadouri si gesturi frumoase

Lasă un răspuns

