Gel de barbierit

…pentru obrazuri fine si la propriu, si la figurat.

Recunosc ca n-am avut prea mare interes pana acum sa fac niste produse special dedicate barbatilor. Clientii mei sunt in proportie de 99% femei.

Acasa, impart cu sotul acelasi deodorant (solid, cu lavanda sau cu salvie si portocale, astea ne plac) si aceeasi pasta de dinti (ba cu menta si salvie, ba cu fenicul, lemn dulce si anason). Drept sampon ori spuma de ras sotul foloseste orice sapunbun ii pica in mana…Si e foarte multumit si ca a scapat de matreata, si de cum se simte in pielea lui🙂

Numai ca de curand a trecut la un alt nivel cu ritualul barbieritului…Asta de cand am fost rugata sa fac un gel de ras pentru un anume sot. Si de-atunci foloseste si el asta:

Gel de barbierit

Nu contine decat un emulsifiant foarte bland, absolut natural, vitamina E, ulei esential (sau nu, daca nu doriti; eu am adaugat mirt verde, dar se poate pune orice va place: lavanda, patchouli, salvie si portocale, etc) si un ulei vegetal la alegere (pana acum am facut doua variante: cu ulei din germeni de grau si cu ulei de borago, ambele foarte emoliente).

Se aplica pe obrazul uscat un strat subtire, dupa care se umezesc degetele si se maseaza pielea. Gelul nu va spuma, insa va crea un strat albicios care va face sa gliseze lama foarte usor. Limpeziti si…gata! Nu mai e nevoie nici de aftershave. Pielea e deja ca si data cu crema, fina si hranita de bogatia de  substante binefacatoare continute in uleiul vegetal.

Lasă un răspuns

