Crème de la crème

Deunazi  dadusem gata un munte de creme inainte  sa apara zorii.

Matei, in pijamale, scarpinandu-se in cap (-ul in care are un sertar mare cu desene animate), se uita pe masa la rezultatul muncii mele si zice: „Ce-ai facut, mami?  Crème de la  crème à  la Edgar?” (Edgar este valetul din Pisicile aristocrate, iar „crème de la  crème” este o cina delicioasa pe care acesta le-a pregatit-o felinelor)

Da’ de unde! Am facut crème de la  crème à  la SapunBun🙂

Creme naturale

S-ar putea ca tot contextul asta cu pitici proaspat treziti sa ma influenteze destul de mult…insa crema asta noua cu argan, pudra si extract de zmeura chiar mi se pare ca miroase ca ursuletul de plus care-si arata mutrita zambitoare sub manuta adormita a Ioanei, noapte de noapte:

Crema naturala cu argan, pudra i extract de zmeura

O  sa ocupe un loc de cinste in camara mea cu bunatati, va intra curand in „meniu”-ul din care va puteti alege. Arganul este minunat pentru orice tip de piele; crema se poate face atat intr-o varianta mai consistenta, pentru tenul uscat, cat si intr-o varianta mai lejera, care sa nu incarce tenurile grase. Iar extractul din seminte de zmeura, cu efectul sau calmant, regenerator, antirid, nu poate decat sa faca bine oricarui obraz. Cu atat mai mult cu cat ofera si protectie impotriva actiunii nocive a razelor soarelui.

Primavara asta frumoasa si mult asteptata mi-a dat avant sa incerc noi combinatii. Iar punctul forte al noilor creme vor fi minunatele extracte naturale pe care le gasesc atat de multe si de variate in magazinul meu de incredere, Aroma-Shop, ca nu mai stiu  ce sa aleg:  rodie, zmeura, morcov, vanilie, trandafir salbatic, iris, musetel…

 

 

 

 

One thought on “Crème de la crème

  1. Moaaama cum arata!!! Pai clar ca e „creme de la creme a la Ligia”🙂 Nici nu trebuie sa le miros, sunt atat de apetisante …
    Subliniez, din nou, ca imi place la nebunie crema de ten mixt pe care mi-ai trimis-o, chiar este incredibil de usoara, asa cum ai spus.

    PS: desenul asta are mare priza la „matei”, ca si al meu e topit dupa el, eu incerc sa mai diversific (jumatatea de ora zilnica de desene) dar preferatele lui sunt tot Cars si Pisicile, si cartile cu Pixi🙂
    Si sa-l vezi si pe dl sot, ce amuzant este cand interpreteaza Thomas O.Malley song (desenul acesta a fost primul pe care l-a vazut la cinema, cand era copil🙂 ).

Lasă un răspuns

