Sapunuri racoroase, de mai

Cu unt de shea, lapte de capra, menta si germeni de grau. Fresh, potrivit pentru zilele calde care ne asteapta. Pentru piele normala/cu tendinta de ingrasare.

Sapun cu unt de shea, lapte de capra, menta si germeni de grau

Cu morcov, salvie si geraniu. Purificator si hranitor, cu miros de gradina. Pentru piele normala/cu tendinta de ingrasare:

Sapun natural cu morcov, salvie si geraniu

Cu unt de shea, lapte de capra si busuioc. Pentru fanii acestei minunate plante. Pentru orice tip de piele:

Sapun natural cu busuioc, lapte de capra si unt de shea

Sapun de rufe, pentru mamici responsabile, mediu curat, copil „nepoluat”. Cu unt de cocos si ulei esential de lavanda. Se poate folosi sub forma de razatura in masina de rufe sau pentru spalatul de mana:

Sapun natural de rufe cu lavanda

Si… creme de la creme, aceste sapunuri cu unt de shea, lapte de capra si roinita. Din categoria produselor realizate la comanda, de data asta pentru o ocazie foarte speciala🙂. Multumesc, Loredana, ca m-ai pus in situatia de a nascoci ceva nou! Stai linistita, o sa iasa totul bine!

Marturii din sapun naturalSpunurile vor fi bune de folosit pe la jumatatea lui iunie.

Saptamana frumoasa tuturor!

4 thoughts on “Sapunuri racoroase, de mai

  1. Bună Ziua,

    mă numesc Mozes Erika. Mă înteresează, cum ași putea să cumpăr produse de la dumneavostră și ce prețuri au acestea. Mersi mult!

    O zi bună și numai bine! cu respect, Mozes Erika

  2. Valeu cum arata! Imi si imaginez cum miros🙂
    Sa-mi pastrezi si mie, te rog …. cate unul din primele 3 (ca nu m-am putut decide, din toate imi plac, iar dupa busuioc sunt lesinata complet🙂 ), dar vorbim mai peste cateva sapt, cand ma intorc din concediu, acum sunt aglomerata. Sau poate reusim sa ne vedem prin Buc, in we cu 12-13, daca s-o potrivi🙂 Mai am eu cateceva de comandat la tine🙂

Lasă un răspuns

