Sapunul meu preferat

Daca ar fi sa ma oblige cineva sa fac un singur fel de sapun de-aici inainte as alege, fara doar si poate, sapunul cu lapte de capra si galbenele. Bland, bun, universal🙂

Aurul curat al galbenelelor e mult mai pretios pentru mine decat acela pentru care unii si altii sunt in stare sa darame munti si sa otraveasca ape.

Nu-i asa?

IMG_20140622_145951 IMG_20140609_103526 IMG_20140622_112603 IMG_20140622_112702

E treaba migaloasa desprinsul petalelor. La un moment dat ti se cam termina  gandurile din cap facand asta🙂 Dar m-am amuzat pe parcurs vazand-o pe Ioana cum  rascolea prin tot puful portocaliu cu manutele. Mi-am adus aminte de acea dorinta irezistibila pe care o aveam si eu de fiecare data cand tataie curata porumb, in copilarie: minute in sir ma jucam cu boabele…tot de aur curat imi pareau si ele…

E prima transa de sapun din anul acesta facut cu galbenele proaspete. Sunt mandra de cum a iesit.

Sapun natural cu lapte de capra si galbenele

Sapun natural cu lapte de capra si galbenele

IMG_20140623_112937

Sapun natural cu lapte de capra si galbenele…cu fata zambitoare de miere🙂

Sapun natural cu lapte de capra si galbenele Sapun natural cu lapte de capra si galbenele Sapun natural cu lapte de capra si galbenele

 

Mirosul lui e din acea categorie ce apartine aromelor simple, bune, adevarate. Precum al painii bine facute.

Are in compozitie uleiuri saponificate si nesaponificate de ricin, masline, cocos, shea, palmier; lapte de capra; miere de albine; galbenele multe si marunte🙂

Va fi bun de folosit la jumatatea lui iulie.

2 thoughts on “Sapunul meu preferat

  1. Deci tu chiar ai desprins petalele acelor sute de galbenele?!!!🙂 Parca ai fi eu, care in we a curatat coaja a 4 kg de nuci verzi, pt dulceata :)) Nu puteam sa ne intalnim la o tacla, in timp ce dadeam din maini, sa ne treaca timpul mai placut!🙂

    Mda, galbenelele sunt super, iar in combinatia asta sunt absolut minunate!
    Eu am fost pe la munte we trecut, si printre miile de flori de pe acolo (din care doar putine le stiam, vag) am vazut si ceva ce eram destul de sigura ca ar fi galbenele, intr-zona, insa aveau un portocaliu atat de intens, incat m-au bagat in ceata🙂 N-am avut timp de cules, ca ne fugarea ploaia, insa mi-au ramas in minte🙂

    Pupam manutele mici, si nu numai. Spor la treaba draga doamna, si mai ales la vanzare!

  2. Nu-i asa!🙂 Eu o sa il prefer mereu pe cel cu lapte de capra si roinita. Dar sa stii ca in ultima vreme am luat si din cel cu argila si din cel cu pelin, ca am o iritatie de la caldura, si ma ajuta ambele.

Lasă un răspuns

