Marturii de nunta SapunBun

Mai jos sunt primele marturii de nunta din sapun natural pe care le-am realizat la cerere. Cand am acceptat provocarea din partea Loredanei nu stiam nici eu ce va iesi la final. Dar rezultatul m-a umplut de satisfactie. Iata-le, fotografiate de Isabela Dobrin, careia ii multumesc inca o data pentru tot:

marturii din sapun natural

Marturii din sapun natural

Marturii din sapun natural

Marturii din sapun natural

Si-aici sunt poze facute de mine cu telefonul meu ciobit, chiar inainte sa ma despart de ele:

Marturii din sapun natural

Marturii din sapun natural

Marturii din sapun natural

Marturii din sapun natural

IMG_20140703_171157 Imi place sa fac lucruri frumoase🙂

2 thoughts on “Marturii de nunta SapunBun

Lasă un răspuns

