Destinatar: Ligia :-)

De la Antonela, din Maramures. Care ingrijeste si se  bucura (asa cum mi-as dori si eu) de o gradina la tara, mare si frumoasa. Si are suflet ca gradina🙂

Astazi am primit de la ea ditamai pachetul  cu minunate flori de galbenele, adunate si uscate de ea:

DSCF4404 DSCF4405 DSCF4410

Eu si Anto n-am schimbat multe vorbe in scris ori la telefon, dar am schimbat ceva care depaseste cu mult puterea vorbelor. Stiti povestea: gesturi simple, incarcate de o energie buna, care te fac sa iti aduci aminte ca oamenii sunt, de fapt, frumosi.

Sunt recunoascatoare.  Multumesc!

IMG_2169

 

Lasă un răspuns

