Salut de inceput de 2016

Fac in continuare sapun pentru familia mea si pentru o mana de oameni care s-au obisnuit sa-l foloseasca, desi am inceput sa scriu mai rar pe-aici. Intr-o lume nebuna de publicitate si de ambalaje sclipitoare invelind chestii fade mi-e si jena cateodata sa mai pun cate un post pe FB cu ce sapunuri sau lucruri noi am mai facut. Sa nu va agasez🙂

Prefer sa veniti voi la mine daca rezonati cu ceva din ce vedeti aici. Nu sa imi dau mintea peste cap sa gasesc metode ingenioase pentru a ma „promova”. N-am ce sa promovez.

Sapunurile astea ori se promoveaza singure, ori nu. Ori conving asa cum le vedeti pe masa de lucru, ori nu. Ori transpare gandul bun cu care am cules plante, am combinat ingrediente, ori nu. Pe cine intereseaza precizia gramajului, etichete ca la carte…are milioane de alternative. Chestiile handmade…sunt handmade. Nu-i asa ca atunci cand faceti chec, spre exemplu, desi urmati aceeasi reteta de la mama🙂, va iese de fiecare data usor diferit? Si e la fel de bun. Dar cata lume mai face chec de casa? Nu mai zic de sapun…

Mai jos sunt ultimele sapunuri pe care le-am facut. Cel cu lapte de capra, miere si galbenele e un pic mai galben decat precedentul, pentru ca in timp culoarea petalelor de galbenele paleste.

Sapun natural cu lapte de capra, miere si galbenele Sapun natural cu morcov, salvie si geraniu

Lasă un răspuns

