Sapunuri noi

Cativa m-ati intrebat de noutati. Altii de sapunuri pe care le faceam odata si care n-au mai revenit de ceva vreme in camara.

Incep incet-incet sa-mi pun in practica ideile pentru care n-am gasit timp pana acum. Noi uleiuri esentiale, noi combinatii, noi forme.

Daca aveti idei sau dorinte despre compozitia sapunului gasiti, va rog, o cale de a mi le comunica si eu o sa le iau in seama la modul cel mai serios. Fie imi lasati un comentariu aici, fie pe Facebook.

Ii fac pe plac Ioanei, care m-a intrebat daca nu mai apare in meniu sapunul cu anason🙂. Iata-l, acesta este. Cu ovaz, spirulina, anason si citronella. Pentru piele normala:

Sapun natural cu ovaz, anason si citronella

 

Pentru prima data folosesc uleiul esential de ienupar in sapun. Imi place mult aroma sa proaspata, suava…Iar proprietatile lui sunt si ele de luat in seama; ajuta in ameliorarea acneei, celulitei si a retentiei de apa. Ca sa fie bland cu pielea am folosit in sapun lapte de ovaz. Plus floricele si argila roz, ca sa incante ochiul:

Sapun natural cu pin, ienupar si lavanda

Promit ca refac si sapunul cu verbina, cat de curand. Si mai am idei pentru scrub-uri, pe care o sa vi le arat odata puse in practica.

Iar mai jos aveti o multime de poze cu sapunurile povestite mai sus, care toate mi s-au parut frumoase…

 

 

Lasă un răspuns

