Zi de vara pana-n seara

Am inceput dimineata devreme, cu taiatul si aranjatul sapunurilor la uscat. Am refacut stocul de sampon, sapun cu pelin, sapun cu menta si castravete, sapun cu morcov, salvie si geraniu, sapun cu ovaz, galbenele si busuioc.

DSCF5595 Sapunuri naturale Sapunuri naturale

Si ma asteapta 50 de kg de rosii de la bunicuta mea din piata, sa le pregatesc pentru iarna. Suc de rosii, sos pentru paste, peste cateva zile ii vine randul si zacustii.

DSCF5603 DSCF5606

Ce vreau sa spun cu asta? Prefer varianta slow. Slow soap, slow food, slow life.

De fapt, la fel cum bine spune Mary Jane Butters mai jos…ce prostie sa-i spui morcovului crescut cumsecade…morcov organic. Cei care-si bat joc de morcov si-l indoapa cu chimicale ar trebui sa fie obligati sa-si numeasca morcovul pe care il produc drept morcov chimic.

morcov

Asa ca-l tai pe SLOW.

Imi place sa fac SAPUN, MANCARE si sa-mi traiesc viata cat mai aproape de ritmul normal.

 

Lasă un răspuns

