Sapuniere si agrafe

Eu mi-am primit unul dintre darurile de Craciun mai devreme si de unde nici nu ma asteptam…intr-un fel. Spun „intr-un fel” pentru ca cel care mi-a facut bucuria aceasta se numara doar de curand printre cunoscutii mei, nu ne-am vazut, dar…NE STIM. Cateodata sunt necesare doar cateva cuvinte ca sa-ti dai seama ca vorbesti pe aceeasi frecventa.

Daca vezi ce lucruri minunate face acest om tragi concluzia ca si dumnealui, la randul sau, e minunat si nu te mai miri de gesturi frumoase din parte-i. Este din Reghin, in timpul liber proiecteaza si construieste instrumente muzicale mai atipice. Plus astfel de podoabe din piele:

Agrafe de par, bratara si medalion handmade

Minute in sir stau si urmaresc conturul desenului, perfectiunea si armonia lui. E de-a dreptul terapeutic 🙂

Am gasit minunatiile astea pe Breslo, prin iarna trecuta cred. Cautam agrafe de par din piele, modelul acela cu betisor. Nu mai gaseam cu niciun chip pe nicaieri. Cand le-am vazut am fost tare bucuroasa, mi-am comandat, le-am purtat cu drag, totul bine si frumos. Pina cand mi le-au ratacit cei mici, acu’, prin toamna.

Intru iarasi pe Breslo, dar magazinasul dumnealui nu mai era. Scotocesc prin inbox-uri, gasesc un e-mail si-i dau iarasi comanda de agrafe. Si-mi iau inima in dinti si-l intreb daca nu cumva ar putea sa-mi faca si niste sapuniere simple, din lemn.

Si iata rezultatul:

Sapuniere din lemn

Sapuniere din lemnEu le folosesc in mai multe moduri: pun sapunul ca intr-un lacas…sau inclinat si sprijinit pe-o parte…sau deasupra, orizontal. Totul e sa se scurga cat mai bine apa. Sapunierele sunt din lemn de fag tratat sa nu retina apa, apoi lacuit.

Le-am primit cadou pe toate: bratara, medalionul, 7 sapuniere…si cele doua agrafe, desi le comandasem. Sapunierele o sa le impart si eu, la randul meu, cu voi. Dar din dar se face rai.

Si daca vreti si voi agrafe, curele, bratari si alte lucruri frumoase pentru voi sau pentru cei dragi, de sarbatori si nu numai, scrieti un comentariu si o sa le trimit mai departe. Sunt putini oameni in ziua de azi care mai fac cu atata migala si drag lucruri frumoase, de mana lor. Lucruri incarcate cu energie buna, care efectiv simti ca iti iradiaza in palma. Eu cred ca merita incurajati sa continue.

Multumesc pentru dar inca o data!

16 gânduri despre „Sapuniere si agrafe

  1. Sunt tare frumoase, se vede ca sunt lucrate cu pasiune, sa te bucuri de ele!
    Mi-ai deschis si mie apetitul pentru agrafe, plus ca sunt si un cadou inedit si cu personalitate. Mi-ai putea spune, te rog, unde le gasesc de vanzare?

    • Sunt, nu-i asa?
      Cred ca doar la comanda le-ati mai putea cumpara. O sa transmit mai departe, sa vedem cum puteti lua legatura unul cu celalalt.
      Foarte frumoase lucruri ies si dn mainile tale. Si-mi place mult cum fotografiezi cerceii, atarnati de buza cescutei…strasnica idee 🙂

      • Buna dimineata si la multi ani pe noul an!
        Iti multumesc ca m-ai pus in legatura cu domnul din Reghin, astazi mi-a trimis un email cu Id-ul sau de messenger si urmeaza sa ne convorbim 🙂
        Iti multumesc de asemenea si pentru aprecierea lucrusoarelor mele (ce frumos ar fi sa pot face asta tot timpul!).
        Sa stii ca te amenint de acum ca voi ataca cat de curand sapunurile si cosmeticele facute de tine (deocamdata mai am un mic stoc pe care vreau sa-l termin) 🙂 Sunt convinsa ca voi fi incantata de ele!

  2. Sunt minunate!
    De unde as putea sa achizitionez si eu? Eu am un par foarte lung si foarte des si nu ma inteleg cu clamele din comert, iar un astfel de model am gasit doar din plastic si nu au un aspect prea placut.
    Te rog (de o suta de ori) si din tot sufletul meu sa ma ajuti sa achizitionez si eu asemenea minunatii.
    Poate ai mai multe si pot cumpara direct de la tine! Si cu ocazia aceasta pot sa iau si un produs de par si unul de la tine!

      • Multumesc pentru raspuns.
        Sunt convinsa ca sunt multe lucruri frumoase si de care, din pacate, nu stim.
        Astept id-ul cu mii de multumiri pentru ajutor.

      • Buna! Din pacate a trecut o saptamana si nu am primit niciun fel de raspuns. Imi pare foarte rau ca nu am posibilitatea sa achizitionez si eu astfel de minunatii autohtone.

Lasă un comentariu