Scrub-uri din toate bunatatile pamantului

Pentru umeri impovarati, pentru muschi tensionati. Pentru cateva clipe indulcite, furate rutinei.

Cu cacao, cu zmeura, cu mac, cu zahar brun si tot ce va mai pofteste inima.

Toate-s bune, ramane numai sa va hotarati pe care-l alegeti.

Primului doritor care-mi scrie pe blog ii fac reducere de 25%. Scrub-urile pentru corp  au 100ml si costa 35 de lei. Cel pentru fata are 50 ml/25 lei.

O sa le pun in curand si pe www.sapunbun.ro.  Alaturi de alte doua creme de zi pe care le-am tot facut de cand au venit caldurile, dar n-am avut timp sa vi le povestesc.

1. Crema cu cocos, morcov si castravete pentru ten normal/mixt 2. Crema cu galbenele, catina si morcov pentru ten normal/uscat

1. Crema cu cocos, morcov si castravete pentru ten normal/mixt
2. Crema cu galbenele, catina si morcov pentru ten normal/uscat

Acuma, dac-o vrea Dumnezeu dragutul sa-mi dea si mie ragazul pe care ma fac eu viteaza ca o sa-l revendic mai pe seara,  sa probez scrubul cu mac – bine!

Daca nu… e misto si sa speli vase :-))

6 gânduri despre „Scrub-uri din toate bunatatile pamantului

  1. Pai da, cateodata statul pe Facebook are si avantaje. 🙂 Okeiu, vorbim, zi frumoasa si ragazul fie cu tine mai pe seara! 🙂

  2. Multumesc, Ligia, pentru bunatati. Ambele scruburi sunt minunate ! Pielea e catifelata si hidratata dupa folosire. Am si o mica intrebare:scrubul cu unt de cacao pentru corp trebuie tinut si el la frigider?

    • Nu, nu trebuie tinut la frigider; in special compozitiile care contin apa (emusliile) sunt sensibile la contaminarea cu bacterii, de aceea trebuie pastrate la rece. Scrub-ul acesta este facut exclusiv din unturi si uleiuri care nu rancezesc usor. Untul de cacao chiar bate recordul la acest capitol; poate rezista in stare pura chiar si 4-5 ani fara sa rancezeasca.
      Iti multumesc si eu ca ai trecut pe-aici.

      • M-am lamurit si eu, ca aveam aceeasi intrebare. Foarte fain si hidratant scrubul cu rozmarin si ulei de galbenele, iar semintele de mac pe piele sunt cea mai mare distractie. 🙂

Lasă un comentariu