Galerie foto

Sapun natural cu musetel
Sapun natural cu unt de shea, ovaz si spirulina.

Sapun cu cafea
Sapun fresh cu lapte de capra
Sapun fresh hidratant cu ovaz si litsea cubeba
Sapun fresh hidratant cu menta
Sapun cu pudra si unt de cacao
Ursulet cu ovaz si vanilie
Sapun hidratant+ cu vanilie
Sapun cu lapte de capra cu sau fara galbenele la interior (si putin ulei esential de tea tree). Epuizat
Sapun cu galbenele si patchouli. Epuizat. Daca va intereseaza, spuneti-mi si ma apuc de treaba 🙂
Sapun cu musetel si tei. Epuizat. Disponibil in varianta simpla, cu ulei de musetel (fara tei)
Sapun cu unt de shea, cimbrisor si busuioc. Epuizat. Il pot reface daca va intereseaza.
Sapun cu muuult ulei de masline, lapte de orez si menta .Epuizat
Saun cu ovaz si eucalipt. Epuizat. Daca mai doriti, scrieti-mi si il refac 🙂

2 gânduri despre „Galerie foto

  1. mmmm, sapunurile astea arata atat de bine ca iti vine sa le mananci! ce foame imi e :))
    poate ar trebui sa spun ca aici nu e o „afacere”, ci o binefacere pt piele! sa nu ma uiti si pe mine cu untul de shea!

  2. Eu am luat deja niste unt de shea, ca ma pregatesc de o noua sesiune de sapunarit. S+a crucit cea de la care am luat cand i+am zis ca pun unt de shea organic si virgin la sapun. Pai puneti si dumneavoastra dintr+ala rafinat, e pacat…Pacat de ce? Uite ca nu vreau…
    Cand vrei iti trimit.

Lasă un comentariu